وزیر راه و شهرسازی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی میگذارید تذکر نماینده مردم شرق استان به وزیر راه و شهرسازی ؛

وزیر راه و شهرسازی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی میگذارید

نماینده مردم شرق استان گلستان خطاب به وزیر راه بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین ngo کشور است ، آئین نامه و دستورالعمل متفاوتی میدهید که رمق و  استقلال نهاد مردمی غیردولتی را گرفته است.

کد خبر: 970211005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۱۱:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشورر،نماینده مردم شرق استان گلستان خطاب به وزیر راه بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین ngo کشور است ، آئین نامه و دستورالعمل متفاوتی میدهید که رمق و  استقلال نهاد مردمی غیردولتی را گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی میگذارید

وزیر راه و شهرسازی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی میگذارید

وزیر راه و شهرسازی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی  میگذارید

شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت ، کلاله ، مراوتپه و گالیکش ضمن ابراز تاسف از سانحه هوایی که در آن چند تن از گلستانی ها حضور داشتند ، عنوان داشت: امیدوار هستیم این حادثه تلخ سبب شود که همه مسئولین دست به دست هم دهند برای نو سازی ناوگان هوایی و مسئولین جواب قانع کننده ای برای این موضوع داشته باشند یا حداقل عذرخواهی بکنند.
کوسه غراوی بیان کرد: تذکر اول بنده به ریاست جمهوری است، آقای روحانی شما قول داده بودید که راه آهن گرگان- کلاله به مشهد را با گذشت ۳ سال انجام بدهید، اما متاسفانه در این زمینه هیچ اتفاقی نیفتاده است.
وی با خطاب قرار دادن وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: با گذشت یک سال از ضرر کشاورزان گندم کار، کلزا کار و زیتون کار بابت سرما زدگی و خشکسالی هیچ مبلغی از صندوق بیمه کشاورزان پرداخت نکرده اید.
به گفته غراوی؛ در برنامه ششم اعتبار صندوق توسعه ششم، صد درصد تخفیف داده شده، متاسفانه هیچیک از طلب کشاورزان زحمتکش مخصوصا کشاورزان استان گلستان پرداخت نشده است.

وزیر راه و شهرسازی ، چرا چوب لای چرخ نظام مهندسی میگذارید

نماینده شرق استان گلستان در تذکری دیگر خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: چرا بجای این که نظام مهندسی ساختمان را حمایت کنید هر روز چالشی برای چهارصد هزار نفر ایجاد میکنید.
وی، نظام مهندسی ساختمان را بزرگ ترین ngo کشور دانست و گفت: این تشکل می بایستی چابک تر و با کیفیت تر برای ساخت و ساز کشور سعی کند، آئین نامه و دستورالعمل متفاوتی میدهید رمق و استقلال نهاد مردمی غیردولتی را گرفته است.
کوسه غراوی خاطر نشان کرد: بجای کمک به استقلال و اشتغال چرا چوب لای چرخ  این سازمان میگذارید، آقای اخوندی برای ارتقاع فن آوری ساخت که وظیفه شماست چه سیاستگذاری انجام داده اید.

منبع : گلستان ما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
803 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0