بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان روز جمعه انجام می‌گردد؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه علم و صنعت  

بازدید‌ وزیر راه و شهرسازی بهمراه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت‌خانه روز جمعه نوزدهم مهرماه در دانشگاه علم و صنعت حضور یافته و از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید می ‌کنند.

کد خبر: 191010007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مهر ۹۸ - ۱:۲۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بازدید‌ وزیر راه و شهرسازی بهمراه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت‌خانه روز جمعه نوزدهم مهرماه در دانشگاه علم و صنعت حضور یافته و از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید می ‌کنند.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند  برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه علم و صنعت

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: در اجراي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان آزمون ورود به حرفه برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در ۷ رشته مهندسی روزهای هجدهم و نوزدهم مهر در نود و سه حوزه بطور هماهنگ و هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

۷ رشته آزمون شامل عمران در ۳ صلاحیتِ محاسبات و نظارت و اجرا، معماری در ۳ صلاحیتِ طراحی، نظارت و اجرا، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در ۲ صلاحیتِ طراحی و نظارت است. در آزمون، چهل هزار و چهارصد و چهل و سه نفر خانم و صد و سی و پنج هزار و سیصد و چهل و چهار نفر آقایان شرکت کرده‌اند که نسبت بیست و سه به هفتاد و هفت درصدی را تشکیل داده‌اند.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

رشته عمران در صلاحیت نظارت با سی و هشت هزار و هشتصد و هفتاد و دو نفر بیش ترین شرکت کننده را دارد که بیست و دو درصد از شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است. ترافیک نیز با چهارصد و پنج نفر کمترین شرکت کننده را به خود اختصاص تخصی داده است. همچنين استان تهران با سی و چهار هزار و سیصد و شصت و یک نفر بیش ترین تعداد شرکت کننده را در کل کشور دارد.

محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي و محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسكن و ساختمان ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه نوزدهم مهرماه از برگزاري آزمون صلاحيت حرفه‌اي مهندسان در يكي از محل ‌هاي برگزاري آزمون واقع در دانشگاه علم و صنعت واقع در  تهران، رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، بازديد خواهند كرد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۹۸
600 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0