پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت روز مهندسی علی رضا فرشید

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت فرارسیدن روز مهندسی

علی رضا فرشید، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد فرارسیدن روز مهندسی را با ارسال پیامی تبریک گفت. متن پیام چنین است:

کد خبر: 961203019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ اسفند ۹۶ - ۶:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،علی رضا فرشید، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد فرارسیدن روز مهندسی را با ارسال پیامی تبریک گفت. متن پیام چنین است:

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت روز مهندسی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت روز مهندسی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  یزد بمناسبت فرارسیدن روز مهندسی

بسمه تعالی
پنجم اسفند ماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ مسلمان و ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم و اندیشه این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی را که روز ملی مهندسی نام گذاری شده است به جامعه مهندسی تبریک میگویم.
روز مهندسی، زمان تجليل از استعداد، خرد ، توان و اراده مهندسین ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گراميداشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.
مهندسان بعنوان سرمایه های تخصصی کشور، قادر هستند با بهره مندی از پشتوانه فنی و قدرت تشخیص و تحلیل، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
شایستگی و توانمندي مهندسان ما بر کسی پوشیده نیست و امیدوار هستیم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بعنوان مجموعه ای برآمده از این عزیزان توانمند بتواند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن بمرحله اجرا در آورد.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به کلیه مهندسان متعهد استان بویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی ساختمان استان یزد، تبریک میگویم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستار هستم.
علی رضا فرشید
ریاست سازمان
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۶
1304 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0