پیام رییس سازمان بمناسبت شروع بکار سامانه سانما همکاران و کارفرمایان محترم؛

پیام رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، بمناسبت شروع بکار سامانه سانما

با رویکرد نوینی که شالوده این سامانه را شکل می‌دهد، آشنایی کامل اعضا و کارفرمایان محترم با مسئولیت‌های انتظامی، حقوقی و کیفری ناشی از تولید و ارائه نسخ الکترونیکی اسناد، نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.

کد خبر: 190922003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ - ۶:۴۹ ق.ظ

​به گزارش خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،با رویکرد نوینی که شالوده این سامانه را شکل می‌دهد، آشنایی کامل اعضا و کارفرمایان محترم با مسئولیت‌های انتظامی، حقوقی و کیفری ناشی از تولید و ارائه نسخ الکترونیکی اسناد، نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.

 

پیام رییس سازمان بمناسبت شروع بکار سامانه سانما

پیام رییس سازمان بمناسبت شروع بکار سامانه سانما

پیام رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، بمناسبت شروع بکار سامانه سانما

 

با آغاز بکار دوره چهارم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، رویکرد نوینی در اصلاح ساختار و عملکرد سازمان شکل گرفت و و با تدوین برنامه راهبردی یک‌ساله، این رویکرد امکان تبدیل شدن به برنامه عملیاتی پیدا نموده و به تدریج فرآیند اصلاحات ساختاری سازمان و رفع مشکلاتی که در طی ادوار مختلف ایجاد گردیده بود، آغاز گردید. توجه ویژه به ذی نفعان اصلی سازمان – اعضا و کارفرمایان – و نیازهای آنان و هم‌چنین ایجاد کانال های ارتباطی از قبیل صندوق رسیدگی به شکایات و ارتباط مستقیم با ریاست و دیدارهای عمومی با شهروندان، نقش کلیدی در شناسایی مطالبات و انتظارات اعضا و کارفرمایان محترم بر عهده داشته است.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، ارتقاء شفافیت و سلامت اداری، مدیریت عملکرد کارکنان و مدیران، حذف دلالان، اصلاح و چابک سازی فرآیندها، تنسیق امور مهندسی و توسعه خدمات الکترونیک (غیرحضوری) از مهم‌ترین مطالبات و نیازهای اعضای محترم سازمان بوده است.

در همین راستا، واحد انفورماتیک سازمان با همکاری جمعی از متخصصان و صاحبنظران، ضمن شناسایی و تحلیل نقاط ضعف زیرساختهای موجود و بر اساس توسعه تجارب به دست آمده، نسل سوم سامانه الکترونیکی نظام مهندسی ساختمان البرز (سانما) را طراحی نموده و در اختیار شما قرار داده است.

با رویکرد نوینی که شالوده این سامانه را شکل می‌دهد، آشنایی کامل اعضا و کارفرمایان محترم با مسئولیت‌های انتظامی، حقوقی و کیفری ناشی از تولید و ارائه نسخ الکترونیکی اسناد، نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است و با توجه به عزم جدی هیات مدیره سازمان در تحقق ” سازمان الکترونیک “، توصیه موکد به کلیه کاربران سانما، کسب و ارتقاء آگاهی و دانش لازم در این زمینه می‌باشد. به علاوه با توجه به وسعت خدمات غیرحضوری قابل ارائه از طریق سانما، انتظار میرود که تحولی عظیم در ارائه خدمات به اعضا و کارفرمایان رخ داده که همانند هر تغییر اساسی، نیازمند تشریک مساعی و همراهی کلیه عزیزان خواهد بود. هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، وقوف کامل دارد که افزایش کیفیت، دقت و امنیت خدمات و ایجاد شفافیت، فرآیندی مستمر و تدریجی بوده و ارائه بازخوردهای منطقی و عادلانه موجب تسریع این فرآیند خواهد بود.

با توجه به اهتمام سازمان در توسعه مستمر خدمات غیرحضوری تا تحقق هدف ” سازمان الکترونیک، امکان افزایش تدریجی و مرحله ای خدمات، حذف بوروکراسی و مستندات و فعالیت‌های فاقد ارزش افزوده که غیرضروری می‌باشند در سانما وجود داشته که مطابق برنامه ریزی انجام شده، این هدف به زودی محقق خواهد گردید.

پیام رییس سازمان بمناسبت شروع بکار سامانه سانما

نکته آخر این که؛ به دلیل حجم بالای کار، بروز رسانی بانک‌های اطلاعاتی و هم‌زمانی تغییرات با ارائه خدمات روزمره سازمان، علی‌رغم دقت نظر و تلاش فراوان، کارتابل الکترونیکی سانما، مانند هر پدیده جدید دیگر، عاری از نقص نبوده و لذا از کلیه اعضاء و کارفرمایان محترم انتظار میرود که به عنوان کاربران این سامانه، با صبر آگاهانه از ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود، دریغ ننموده و در تحقق هدف ” سازمان الکترونیک ” که آرزوی مشترک همه ارکان سازمان می‌باشد، همراه و یاور ما باشید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ شهریور ۹۸
452 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0