جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی هدف سازمان نظام‌ مهندسی معدن ریاست سازمان نظام مهندسی معدن

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی معدن بمناسبت روز روابط عمومی

درک متقابل و ارتباطات بمنظور نیل به اهداف سازمانی، بعنوان یکی از اصول اساسی مدیریت پذیرفته شده است و نوعی از این ارتباط که به شکل روابط عمومی نمود می یابد، نقش مهمی در شکل دهی، برنامه ریزی و اجرای سیاستهای راهبردی یک سازمان ایفا میکند.

کد خبر: 980228001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،درک متقابل و ارتباطات بمنظور نیل به اهداف سازمانی، بعنوان یکی از اصول اساسی مدیریت پذیرفته شده است و نوعی از این ارتباط که به شکل روابط عمومی نمود می یابد، نقش مهمی در شکل دهی، برنامه ریزی و اجرای سیاستهای راهبردی یک سازمان ایفا میکند.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی معدن بمناسبت روز روابط عمومی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی معدن بمناسبت روز روابط عمومی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی معدن  بمناسبت روز روابط عمومی

قدرت روابط عمومی در صلاحیت، صمیمیت و کوشش خردمندانه است. رویکرد روابط عمومیها در عصر رسانه های جدید، باید همسو با تغییرات دهکده جهانی از انعطاف پذیری و پویایی لازم بهره مند باشد.

همراهی مدیران در طراحی روشهای سازنده وتعیین خط مشهای آینده، کمک به برنامه ریزی و اجرای سیاستهای راهبردی سازمان، تسهیل در ایجاد فرهنگ سازمانی صحیح و پایدار و توانمندسازی و افزایش بهروری و مشارکت، پیامدهای عملکرد روابط عمومیهایی است که آگاهانه در مسیر درست قدم برمیدارند. عملکردی که در دو حوزه درون و برون سازمانی تبلور می باید و فرصت مناسبی را در اختیار مدیران قرار میدهد تا تصویر شفاف تری از آن چه در این حوزه ها میگذرد، داشته باشند؛ ره آوردی که در این دوره از فعالیت سازمان نظام مهندسی معدن بیش از گذشته، مورد توجه قرار گرفته است و تلاش میشود که به بهترین نحو ممکن ارتباط دوسویه بین اعضا و ارکان سازمان و هم‌چنین فعالان معدنی برقرار گردد.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی معدن بمناسبت روز روابط عمومی

با نکوداشت یاد و خاطره حمید نطقی، پدر روابط عمومی ایران و تلاشهای ارزنده ایشان، بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ فعالان روابط عمومی و ارتباطات کشور تبریک میگویم و صمیمانه آرزومند هستم زحمات شما عزیزان، نقش موثری در حصول درک مشترک در جامعه ایفا کند.

منبع: شارا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ اردیبهشت ۹۸
686 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0