پیام تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از حسن برگزاری انتخابات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

پیام تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از حسن برگزاری انتخابات دفاتر نمایندگی شهرستانها

در پی برگزاری انتخابات برای تعیین مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها پیام تقدیر و تشکری از طرف مهدی سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتشار یافت.

کد خبر: 971222005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ - ۹:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،در پی برگزاری انتخابات برای تعیین مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان‌ها پیام تقدیر و تشکری از طرف مهدی سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتشار یافت.

پیام تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از حسن برگزاری انتخابات

پیام تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از حسن برگزاری انتخابات

پیام تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد از حسن برگزاری انتخابات دفاتر نمایندگی شهرستانها

در این پیام آمده است:
برگزاری انتخابات برای تعیین مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای تابعه استان، فرصت تازه‌ای برای همگرایی مهندسان و جلب مشارکت آن ها در سرنوشت حوزه‌های فعالیت‌شان در نقاط دور و نزدیک بود.
بی شک، عملکرد مثبت و سازنده دفاتر نمایندگی بعنوان بازوان پرتوان سازمان و مجری سیاستها و برنامه های هیئت مدیره در شهرستانها میتواند نمادی از توسعه و پیشرفت در عرصه ساخت و ساز بر مبنای اصول فنی _تخصصی و رعایت دقیق مقررات ملی ساختمان، قلمداد شود و تعامل خوب دفاتر با دستگاه ‌های مرتبط و مقامات ارشد هر شهرستان زمینه‌ساز خدمت رسانی هرچه بهتر به مالکان، سازندگان و بهره‌برداران ساختمانها باشد.

پیام تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از حسن برگزاری انتخابات

اینجانب ضمن سپاس از اعضای محترم هیئت مدیره سازمان و نیز هیئت ‌های نظارت و اجرایی این انتخابات وظیفه خود می‌ دانم از همه مهندسان عزیز در شهرستانها که در این انتخابات شرکت کرده اند و نیز کاندیداهای محترم که با عشق به خدمت، در این رقابت حضور یافته و گرمی انتخابات را باعث شدند، تشکر کنم.
بدان امید که دوره تازه فعالیت دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها مشحون از توفیق خدمت و سربلندی در محضر جامعه قدرشناس باشد.
مهدی سالاری
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۷
498 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0