پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مورد انتخابات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مورد هشتمین انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

حماسه حضور  مهندسین گران قدر در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی درسی از وحدت و انسجام اعضای این سازمان تخصص محور برای همگان بود‌.

کد خبر: 970714012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۹۷ - ۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حماسه حضور  مهندسین گران قدر در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی درسی از وحدت و انسجام اعضای این سازمان تخصص محور برای همگان بود‌.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مورد انتخابات

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مورد انتخابات

افتخار دارم در زمانی بعنوان خدمتگزار اعضا حضور دارم  که حماسه بزرگی در  انتخابات هشتم هیات مدیره رخ داد.

حضور پر معنی شما فرهیختگان و نخبگان این سرزمین در انتخابات نشان از فهم و درک بالای شما عزیزان داشت که نتیجه آن میوه پرثمری چون منتخبین هیات مدیره دوره هشتم بوده که مقبول اکثریت قاطع اعضا است.
اینجانب وظیفه خود میدانم که صمیمانه از حضور پر شور شما مهندسان محترم کمال تشکر را داشته باشم.
هم چنین به منتخبین محترم هیات مدیره که همگی از دلسوزان سازمان و مورد وثوق اینجانب نیز میباشند و در طول مدت خدمت تجارب بسیاری از آن ها آموخته ام تبریک ویژه عرض میکنم.
ترکیب هیات مدیره جدید تلفیقی از تجربه و انگیزه جوانی و شور ایجاد تحول و خدمت به اعضای سازمان است که به طور حتم این اتفاق مایه امید به آینده و سربلندی خواهد بود.
از کلیه اعضای‌ محترم نیز تقاضا دارم دست مساعدت و همکاری با هیات مدیره منتخب را به گرمی فشرده تا هجمه های بیرونی و شرایط نامساعد به وجود آمده برای سازمانهای نظام مهندسی، اثر نامطلوب بر فعالیت سازمان و اعضا نگذارد. انسجام اعضا توطئه های بیرونی را خنثی کرده و سبب دلگرمی هیات مدیره می گردد.
از کلیه مسئولان محترم استان بویژه اعضا و رییس محترم مجمع نمایندگان، استاندار و معاونان محترم، فرماندار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اراک، مسئولان و اعضای اتاق بازرگانی و سایر عزیزانی که حداکثر سعی و تلاش خود را در حمایت از داوطلبان هیات مدیره که به ناحق رد صلاحیت گردیده بودند انجام داده و‌ نهایتا منجر به بازگشت ۳ نفر از‌ رد‌صلاحیت شدگان شد، بی نهایت تشکر و قدردانی‌ مینمایم.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در مورد انتخابات

این مهم نشان از تلاش مسئولان استانی به احقاق حق مهندسان زحمتکش و‌ خدمتگزار استان بود که جای تقدیر و تشکر مجدد دارد.
در خاتمه مجددا از استقبال بی سابقه شما در فرآیند انتخابات که نقل محافل استان و بعضا کشور شده است، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
با امید موفقیت و سربلندی
سعید گازرانی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۷
1316 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0