پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت “روز خبرنگار”

سیف الله علی نیا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، از همکاری و همراهی جامعه خبری استان در ارتقاء آگاهیهای عمومی و فرهنگ سازی در زمینه رعایت مقررات ملی در ساخت و ساز و لزوم استفاده از خدمات مهندسی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 970517009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷ - ۲:۵۰ ب.ظ

۰به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ،سیف الله علی نیا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، از همکاری و همراهی جامعه خبری استان در ارتقاء آگاهیهای عمومی و فرهنگ سازی در زمینه رعایت مقررات ملی در ساخت و ساز و لزوم استفاده از خدمات مهندسی تقدیر و تشکر کرد.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان مازندران بمناسبت “روز خبرنگار”

متن پیام به شرح ذیل است.
بسم رب المطلعین و الصدیقین
هفدهم مرداد ” روز خبرنگار”، روز پاسداشت و بزرگداشت مجاهدتها و تلاشهای خبرنگاران حقیقت طلبی است  که در راه آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و سیر در مسیر رشد و تعالی کشور از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
عصر حاضر که عصر اطلاعات نامیده میشود اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان دیده بانان و وجدان بیدار جامعه با بهره گیری از ظرفیتهای فراوان رسانه ها، نقش بسزایی در پویایی جامعه از طریق شناخت و احصاء نیازها و انتقال مطالبات مردم به حاکمیت و اعمال آن در تصمیم سازیها و تصمیم گیریها دارند .
اینجانب به نمایندگی از جامعه مهندسی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه “شهید محمود صارمی”  که در آسمان شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند، این روز ارزشمند را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و از تلاش و همراهی کلیه این عزیزان در ارتقاء آگاهیهای عمومی و فرهنگ سازی در زمینه رعایت مقررات ملی در ساخت و ساز و لزوم استفاده از خدمات مهندسی تقدیر و تشکر مینمایم .

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

از ایزد منان برای تمامی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سرافزاری و سربلندی را آرزومندم.
سیف الله علی نیا
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۷
861 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0