پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه بمناسبت سالگرد زمین لرزه پیام سازمان

پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه بمناسبت سالگرد زمین لرزه این استان

در سالروز وقوع زمین لرزه شدید استان کرمانشاه، سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان با انتشار پیامی ضمن دلجویی از بازماندگان و تاکید بر رعایت تقدم ایمن سازی در مقابل بلایای طبیعی، از نقش مهندسان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استانهای مختلف کشور در بازسازی منطقه عنوان کرده و آن را بسیار تأثیر گذار دانسته است.

کد خبر: 970821006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در سالروز وقوع زمین لرزه شدید استان کرمانشاه، سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان با انتشار پیامی ضمن دلجویی از بازماندگان و تاکید بر رعایت تقدم ایمن سازی در مقابل بلایای طبیعی، از نقش مهندسان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استانهای مختلف کشور در بازسازی منطقه عنوان کرده و آن را بسیار تأثیر گذار دانسته است.

پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه بمناسبت سالگرد زمین لرزه

پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه بمناسبت سالگرد زمین لرزه

پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه  بمناسبت سالگرد زمین لرزه این استان

در این پیام آمده است:
بیست و یکم آبان ماه برای مردم استان کرمانشاه یادآور حادثه ای تلخ و ناگوار است که هنوز هم دردهای ناشی از آن بعد از ۱ سال بر پیکر مردمان این دیار سنگینی میکند.
در سالروز مصیبت زمین لرزه ازگله، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این واقعه اسف بار، یاد و خاطره جان باختگان حادثه را گرامی میداریم و در جهت آبادانی منطقه با رعایت تقدم ایمن سازی در برابر بلایای طبیعی و کاهش صدمات ناشی از این قبیل حوادث میکوشیم.
در این پیام اضافه شده است: در پی این ضایعه عظیم مردم مقاوم شهرستانهای زلزله زده علیرغم جراحات وارده جسمی و روحی، با صبر و شکیبایی، در حال بازسازی شهر خود هستند و در این بین نقش مهندسان و سازمان نظام مهندسی ساختمان از همان روزهای آغازین، خیلی تأثیر گذار بوده است و همچنان به یاری مهندسان عزیز ادامه خواهد داشت.

پیام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه بمناسبت سالگرد زمین لرزه

این روز را گرامی میداریم و برای کلیه کسانیکه با حس انسان دوستی از کل ایران در کنار مردم آسیب دیده این خطه بوده اند سلامتی و پایداری از خداوند متعال مسئلت می کنیم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
924 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0