پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بمناسبت روز مهندس ریاست سازمان نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بمناسبت روز مهندس

5 اسفند سالروز میلاد دانشمند بزرگ و نامدار ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، روز قدردانی از تلاشگرانی است که با دستان پرتوان و با علم و آگاهی و درایت و ذهن خلاق خویش برای نیل به اهداف عالیه سازمان نظام مهندسی از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند و در راه ارتقای کیفیت خدمات مهندسی در جامعه قدم برمیدارند

کد خبر: 971204024 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۵:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،۵ اسفند سالروز میلاد دانشمند بزرگ و نامدار ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، روز قدردانی از تلاشگرانی است که با دستان پرتوان و با علم و آگاهی و درایت و ذهن خلاق خویش برای نیل به اهداف عالیه سازمان نظام مهندسی از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند و در راه ارتقای کیفیت خدمات مهندسی در جامعه قدم برمیدارند.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بمناسبت روز مهندس

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بمناسبت روز مهندس

پیام عسكرى، ریاست سازمان  نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان به مناسبت پنجم اسفند روز مهندس

روز مهندس روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز بزرگداشت فرزندان فرهیخته ملتی است که اراده کرده تا با اقتدار افتخار آفرینی کنند.
بدون شک اعتماد و وحدت، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی است، از این رو تلاشگران جامعه مهندسی باید با تلاشی افزون، نگران و نگهبان گوهر اعتماد مردم باشند.
روز مهندس فرصت مغتنمی است تا از دست اندرکاران جامعه مهندسی کشور با همدلی و همزبانی نیروهای دلسوز به پشتوانه اندیشه و دانایی و توانایی، راه‌کارهای ترویج و اشاعه ارزشها و اخلاق مهندسی و ارتقاء جایگاه سازمان نظام مهندسی کشور مورد توجه قرار گیرد.
روز مهندس را به خانواده بزرگ جامعه مهندسین تبریک عرض کرده و امیدوار هستم با هم اندیشی و همدلی همه عزیزان، بتوانیم قدم های ارزنده ای برای پیشرفت و اعتلای استقلال کشور برداریم.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بمناسبت روز مهندس

دست ‌های پر توان و دریای دانش، معرفت و فضلیت شما همواره بیکران
باد.
ریاست سازمان نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان
غلامحسين عسكرى
اسفند ۱۳۹۷
منبع: سازمان نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
578 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0