پیام تشکر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری متن پیام :

پیام تشکر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری از حضور جامعه مهندسی استان در انتخابات

طی پیامی اردشیر بنائی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری از حضور جامعه مهندسی استان در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 970717003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ - ۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان چهار محال و بختیاری،طی پیامی اردشیر بنائی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری از حضور جامعه مهندسی استان در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تقدیر و تشکر کرد.

پیام تشکر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری

پیام تشکر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری

پیام تشکر ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان چهارمحال و بختیاری از حضور جامعه مهندسی استان در انتخابات

به نام خدا
حضور پرشور اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  و مشارکت گسترده شما بزرگواران در سطح استان نشان از سطح بالای آگاهی و اندیشه ی والایتان دارد، حماسه حضور شما در این انتخابات و هم چنین حساسیت تک تک مهندسان بعنوان قشری فرهیخته و متخصص در تصمیم گیریها و تعیین سرنوشت سازمان، صفحه تابناکی را برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایجاد کرد.
بی شک حضور مسوولانه و چشمگیر در عرصه انتخاباتی بی نظیر و بدون حاشیه و با رقابتی پرشور، مسوولیت سنگینی را برای هیات مدیره جدید ایجاد کرده تا با استفاده از اعتماد جامعه بزرگ مهندسی، ظرفیتهای نهفته موجود را تبدیل به عرصه خدمتگزاری خود نماید و جوابگوی این مسوولیت سنگین باشد.
لازم میدانم از اعضای محترم هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات به جهت برقرار کردن فضای سالم انتخاباتی و مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و بر اساس آیین نامه تشکر و قدردانی کنم.

پیام تشکر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری

امیدوار هستم هیات مدیره جدید نهایت سعی خود را در جهت رعایت مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مصوبات قانونی مرتبط  به کار بسته و هم چنین در مدیریت سازمان و رسیدگی به تمامی امور و وظایف محوله، امانت داری را رعایت نمایند.
در خاتمه جا دارد از اعضای محترم هیات مدیره دوره هفتم  و همچنین  کلیه کاندیداها   تقدیر و تشکر کنم و برای آن ها در تمام عرصه ها از درگاه خداوند بزرگ آرزوی موفقیت  میکنم.
اردشیر بنائی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهار محال و بختیاری
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهار محال و بختیاری

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۷
2337 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0