پیام هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در این بیانیه آمده است:

پیام هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

هیات مدیره سازمان در شروع به کار دوره هفتم، با انتشار بیانیه ای خواستار مشارکت همه اعضای نظام مهندسی برای بهبود جایگاه سازمان در جامعه و همچنین ارتقا کیفیت خدمات به بهره برداران شد.

کد خبر: 970815023 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ - ۳:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هیات مدیره سازمان در شروع به کار دوره هفتم، با انتشار بیانیه ای خواستار مشارکت همه اعضای نظام مهندسی برای بهبود جایگاه سازمان در جامعه و همچنین ارتقا کیفیت خدمات به بهره برداران شد.

 

پیام هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

پیام هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

پیام هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خوزستان

انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با موفقیت به پایان رسید که جا دارد از تلاش دست اندرکاران این رخداد بزرگ جامعه مهندسی بخصوص استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، هیاتهای نظارت و اجرایی و به ویژه مهندسان عضو این سازمان که به حق نقش آفرینان این واقعه بزرگ بوده اند تشکر کنیم.
بدون شک مشارکت فعال شما عزیزان در این انتخابات بیانگر عزمتان برای ارتقاء جایگاه سازمان و تلاش در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام مهندسی ساختمان است.
دوستان و همکاران عزیز
اکنون که در آستانه شروع بکار هیات مدیره جدید قرار داریم، برآنیم به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان عضو سازمان و در چارچوب قوانین، مقررات ملی، ضوابط و بخش نامه ها جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان قدم های ماندگاری برداریم.


ضمن تشکر و قدردانی مجدد از همه ی اعضا -که در عرصه های مختلف همواره پشتیبان هیات مدیره ادوار بوده اند- درخواست می کنیم همچون گذشته در این راه ما را کمک کرده تا شرایط مناسبی جهت پیاده سازی برنامه های هیات مدیره فراهم گردد.
دست همگی شما عزیزان را به گرمی میفشاریم و این همراهی حداکثری، قطعاً تضمین کننده ارتقا جایگاه نظام مهندسی ساختمان در سطح استان و کشور خواهد بود.”
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۷
948 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0