انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیریت شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی مازندران مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیریت شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی مازندران

مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران با هدف بالابردن سطح همکاری و تعامل با سازمان واعضاء نظام مهندسی استان، تفاهم‌نامه ای با این سازمان منعقد نمود.

کد خبر: 191023002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آبان ۹۸ - ۱۰:۲۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران با هدف بالابردن سطح همکاری و تعامل با سازمان واعضاء نظام مهندسی استان، تفاهم‌نامه ای با این سازمان منعقد نمود.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیریت شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی مازندران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیریت شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی مازندران

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیریت  شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی مازندران

این تفاهم نامه بمنظور ارتقاء همکاری فی مابین بمنظور ارایه خدمات بانکی و مالی از طرف بانک به اعضاء و واحدهای تابعه سازمان و تمرکز عملیات مالی سازمان نظام مهندسی نزد شعب بانک مسکن استان منعقد گردید.

طبق این تفاهم‌نامه، بانک مسکن به ارایه انواع خدمات بانکی به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی و انجام امور بانکی و اعتباری این سازمان خواهد پرداخت.

در این نشست، راه‌کارهای لازم برای همکاری بیش تر بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان مورد بررسی قرار گرفت و بعد از امضای رسمی تفاهم نامه همکاریهای مشترک، تقوی مدیرشعب استان ضمن ارایه توضیحات از آمادگی این بانک برای ارایه خدمات بانکی به جامعه مهندسین استان خبر داد و گفت: بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی جزو صنوف همکار و از یک خانواده بوده که در بخش مسکن فعالیت می‌کنند و ارتقاء و توسعه همکاری‌ها و تعاملات بانک و سازمان با تکیه بر توانمندیهای ۲ سازمان در راستای رونق بخش مسکن استان ضروری است.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مدیریت شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی مازندران

فرشیدرضا حقیقی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان ضمن اشاره به توانمندی‌ های طرفین، بر ارایه خدمات متقابل و بهره مندی طرفین از توسعه مراودات ابراز امیدواری نمود و گفت: امیدوار هستیم با ارتقاء همکاری‌ها و تعاملات بر رونق بخش مسکن استان بیافزاییم و علاوه بر انتقال بخشی از منابع و حساب‌های سازمان به بانک مسکن، اعضاء وکارکنان سازمان را ترغیب نموده تا فعالیت‌ها و منابع مالی خود را نزد بانک مسکن متمرکز کنند. این تفاهم نامه بمدت ۱ سال شمسی دارای اعتبار است و به امضای مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران و حقیقی رییس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران رسید.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۸
550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0