امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایمپاسکو و سازمان نظام مهندسی معدن وجیه اله جعفری

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایمپاسکو و سازمان نظام مهندسی معدن

نظام مهندسی معدن ضرورت دارد که افراد دارای تجربه و تخصص که هنوز عضو این سازمان نیستند را جذب و از توان و تخصص آن ‌ها در کنار جوان تر ها جهت افزایش اعتماد به نفس در انجام پروژه‌های معدنی و زمین شناسی استفاده کند.

کد خبر: 971025012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ - ۵:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، نظام مهندسی معدن ضرورت دارد که افراد دارای تجربه و تخصص که هنوز عضو این سازمان نیستند را جذب و از توان و تخصص آن ‌ها در کنار جوان تر ها جهت افزایش اعتماد به نفس در انجام پروژه‌های معدنی و زمین شناسی استفاده کند.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایمپاسکو و سازمان نظام مهندسی معدن

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایمپاسکو و سازمان نظام مهندسی معدن

تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایمپاسکو  و سازمان نظام مهندسی معدن امضا شد

وجیه اله جعفری، مدیرعامل شرکت در نشست انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین ایمپاسکو و سازمان نظام مهندسی معدن ایران با بیان این مطلب افزود: با توجه به بالا بودن توان سازمان نظام مهندسی معدن امیدوار هستیم بتوانیم با استفاده از این توان در توسعه فعالیتهای معدنی قدم موثری برداریم.
جعفری تصریح کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با فراهم کردن زمینه لازم از تجارب و دانش متخصصان سازمان نظام مهندسی معدن استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به گستره فعالیت ‌های اکتشافی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سال‌های اخیر اظهار داشت: از سال نود و دو تا به حال موفق به انجام ۳۱۲۰۰۰ متر عملیات حفاری اکتشافی، انجام عملیات اکتشافی در پهنه‌ها به وسعت ۶۵۳۰۰ کیلومتر مربع، اخذ بیست فقره گواهی کشف و افزایش ۲۱۸۰ میلیون تن ذخایر شده‌ایم.
وی یاد آور شد: سرمایه‌گذاری و راهبری مجتمع های تحت پوشش را به بخش خصوص توانمند واگذار کرده‌ایم، همچنین چهار محدوده در استان‌ های خراسان جنوبی و کرمان جهت ادامه عملیات اکتشافی نیز به بخش خصوصی واگذار گردیده است.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ایمپاسکو و سازمان نظام مهندسی معدن

در ادامه این نشست داریوش اسماعیلی؛ ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن معرفی توانمندی‌ های این سازمان افزود: در بخش تامین نیروی انسانی متخصص، آسیب شناسی معادن تحت پوشش ایمپاسکو، تعریف طرح‌ ها و پروژه‌ های پژوهشی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، حمایت و همکاری در استارتاپ ‌های معدنی به جهت بالابردن ظرفیت و بهره‌وری بخش معدن آماده انجام هرگونه همکاری هستیم.

منبع: فلزات آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۷
708 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0