تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با شهرداری بانه تفاهم نامه همکاری سازمان

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با شهرداری بانه

در این دیدار امید محمودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان کردستان ضمن تقدیر از شهردار و شورای شهر بانه برای همکاری با سازمان و دفتر نمایندگی بانه بیان کرد: همکاری شهرداری و سازمان میتواند تبعات مثبت و ارزنده ای برای شهروندان و فضای شهری به خصوص در بانه به وجود آورد که سازمان نیز در این راستا از هرنوع همکاری با مجموعه شهرداری و شورای شهر بانه استقبال میکند.

کد خبر: 970202014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، در این دیدار امید محمودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان کردستان ضمن تقدیر از شهردار و شورای شهر بانه برای همکاری با سازمان و دفتر نمایندگی بانه بیان کرد: همکاری شهرداری و سازمان میتواند تبعات مثبت و ارزنده ای برای شهروندان و فضای شهری به خصوص در بانه به وجود آورد که سازمان نیز در این راستا از هرنوع همکاری با مجموعه شهرداری و شورای شهر بانه استقبال میکند.

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با شهرداری بانه

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با شهرداری بانه

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  کردستان با شهردار و شورای شهر بانه ملاقات کردند.

محمودی با اشاره به وضعیت ساخت و سازهای استان و شهر بانه نیز اظهار داشت: هرچند که طی ۲ دهه اخیر شاهد ارتقای کیفیت ساخت و سازها بوده ایم ولی هم چنان با پدیده ی ساخت و ساز غیر مجاز، بافت فرسوده و … مواجه هستیم که این امر امنیت شهروندان و سرمایه های ملی را بمخاطره می اندازد و لازمه چاره اندیشی و اتخاذ تدابیر عاقلانه در این رابطه از سوی مسئولین ذی ربط هستیم.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان، آمادگی سازمان را با مجموعه های ذی ربط برای بسط و توسعه فرهنگ ساخت و ساز مجاز در شهرهای استان اعلام داشت.
در این ملاقات نیز شهردار بانه ضمن اعلام اقدامات انجام شده مجموعه شهرداری و شورای شهر در رابطه با ساخت و ساز مجاز و اصولی از تلاش این مجموعه برای تداوم این امر مهم خبر داد.

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با شهرداری بانه

وریا وثوقی با اشاره به گرداوری تفاهم نامه ی همکاری شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان و ایجاد بسته های تشویقی و ترویجی برای ساخت و ساز اصولی، خاطر نشان کرد: به زودی این تفاهم نامه امضا و به مرحله اجرا خواهد رسید.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۷
852 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0