ساختمان ‌های بتنی مقاوم در برابر زلزله رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

عضویت پانصد و ده مهندس ملایری در سازمان نظام مهندسی ساختمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان ملایر بیان کرد:فعلا تعداد پانصد و ده نفر از مهندسان رشته‌های مرتبط با ساختمان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان ملایر هستند.

کد خبر: 9214 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ - ۳:۱۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان  شهرستان ملایر بیان کرد:فعلا تعداد پانصد و ده نفر از مهندسان رشته‌های مرتبط با ساختمان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان ملایر هستند.عضویت پانصد و ده مهندس ملایری در سازمان

عضویت پانصد و ده مهندس ملایری در سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان

عضویت پانصد و ده مهندس ملایری در سازمان

آقای رضا زندعیسی‌خانی شنبه چهارده اسفند در آئین تجلیل از مقام و جایگاه مهندسان  ملایرگفت: از این تعداد دویست و هفتاد و چهار نفر در رشته مهندسی عمران ، نود و هشت نفر در رشته معماری و بقیه نیز در رشته‌های مکانیک، نقشه‌کشی و برق بفعالیت مشغول هستند.

عیسی خانی با اشاره به مشکلات بخش نظام مهندسی شهرستان ملایر، رکود بازار و نبود ساخت‌وساز،پر شدن برخی رشته‌های مهندسی را از جمله این مشکلات دانست و بر لزوم همبستگی، انسجام، اتحاد، تعامل و همکاری مسئولان برای رفع مشکلات مهندسان تأکید کرد.

وی به پیشرفت، قدرت و خلاقیت در زیباسازی و ساخت‌وسازهای اخیر در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: تحولات اتفاق افتاده در معماری سازه‌ها مرهون تلاش مهندسان است و تعداد مهندسان متعهد  ملایر و استان همدان قابل توجه است.

خدمات‌دهی دویست و پنجاه نفر از مهندسان عمران شهرستان ملایر در قالب بسیج مهندسان

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ملایر نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر دویست و پنجاه نفر از مهندسان عمران در شهرستان ملایردر قالب بسیج مهندسان در این شهرستان سازماندهی شده‌اند، گفت: بسیج مهندسی شهرستان ملایر آمادگی دارد تا در راستای رفع مشکلات با اداره ها نهادها و سایر ارگانها همکاری لازم را داشته باشد.

آقای محسن احمدوند با بیان اینکه مهندسان ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب در همه زمینه ها حضور داشتند و افتخار آفرینی کرده اند، تصریح کرد: بسیاری از شهدای ما از مهندسان، استادان دانشگاه، پزشکان و معلمان بودند که امروز برای ما الگو و سر مشق هستند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبری معظم انقلاب، امروز بسیج در کشور به پیشرفتهای بزرگی دست یافته و حاضر به همکاری با همه دستگاهها در همه عرصه‌ها با هدف بالارفتن نظام و کشور است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ملایر  با استناد به فرمایشهای  مقام معظم رهبری در راستای اعتلای کشور، افزود: علاج مشکلات کشور در گرو جوشیدن اراده و استقامت از درون ملت است و با چشمهای باز و داشتن روحیه‌های قوی و توکل به خدا، اعتماد بنفس تقویت میشود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهید محمد عاشوری و شهید فرید خالقی بعنوان شهدای مهندس شهرستان ملایر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

منبع: ایسنا

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۹۵
1933 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0