پاسداشت اعتماد اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران الهام امینی بیان کرد؛

پاسداشت اعتماد اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران

الهام اميني - عضو عضو علي البدل هيات مديره تهران در رشته ي شهرسازي اظهار داشت: 3 نشست گذشته هيات مديره محترم هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان كه برخي از همكاران محترم دست به آبستراکسیون زنند تا نشست از حد نصاب بیفتد، با انتقاد از آبستراکسیون انجام شده، اميد دارم هفدهم آذر ماه نود و هفت با رعايت چهارچوب ارزشی مبتنی بر آموزه های اخلاق حرفه اي، بتوانيم تعریف جدیدی را از شايسته سالاري به اعضا محترم سازمان عرضه داريم.

کد خبر: 970918004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ - ۹:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،الهام اميني – عضو عضو علي البدل هيات مديره تهران در رشته ي شهرسازي اظهار داشت: ۳ نشست گذشته هيات مديره محترم هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان كه برخي از همكاران محترم دست به آبستراکسیون زنند تا نشست از حد نصاب بیفتد، با انتقاد از آبستراکسیون انجام شده، اميد دارم هفدهم آذر ماه نود و هفت با رعايت چهارچوب ارزشی مبتنی بر آموزه های اخلاق حرفه اي، بتوانيم تعریف جدیدی را از شايسته سالاري به اعضا محترم سازمان عرضه داريم.

پاسداشت اعتماد اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران

پاسداشت اعتماد اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران

اعتماد اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان  استان تهران را پاس بداريم

عضو عضو علي البدل هيات مديره تهران:

، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، آرامش و همدلي اعضای هيات مديره ي محترم، يادآور ميشد رایی که اعضا محترم سازمان به هر يك از ما دادند حق الناس است و همه ما باید پاسخگوی آن باشیم.

وی ادامه داد:

دفاعی تمام عیار از جایگاه، نقش و خواست اعضا و «صیانت از آراء آنها در هشتمين انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران» و «حفظ امانت ايشان» وظیفه ی همه ي ما است .

در این آخرين زمان لحظات تعيين تكليف براي هيات رئيسه سازمان از خداوند مقلب القلوب و الابصار نشستي پر از خیر و برکت را در روز شنبه هفدهم آذر ماه نود و هفت همراه با احسن الحال آرزومندم.
وی تصریح کرد: انتخابات هشتم اتفاق ارزنده ای بود که در اثر اهتمام اعضا در پایبندی به قانون بدست آمد و این گوهر باید بعنوان رمز ماندگاری طراوت و شادابی اجتماعی سازمان قرار گیرد، امید است بذرهای امید در این نهضت در آینده ای نزدیک جوانه های توسعه متوازن را در سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران شکوفا سازد.

نشست هفدهم آذر ماه نود و هفت، نقطه عطفی در افتخار آفرینی اعضا هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران خواهد بود، هيات مديره آگاه و بابصیرت و امیدوار به فضل و لطف الهی، خود را آماده کنند تا در انتخابات هيات رئيسه تدبیری سازنده بیافرینند و با حضور فعال خود در اين انتخابات سرنوشت ساز، وقار، متانت و تیزهوشی خود را در تاریخ نظام مهندسي ساختمان تهران ثبت کنند.

پاسداشت اعتماد اعضا سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران

سیسرون خطیب، :

سیاست‌مدار و فیلسوف معروف رومی، در بخشی از صحبتهای خود چنین عنوان میدارد:

” تا خطر نباشد، شرافت حاصل نمی گردد و من خود در دوره ریاستم اگر برای نجات دولت و ملت با آن همه مخاطرات روبرو نمیشدم آیا چنینی فضیلتی را در میافتم؟ نشانه مردانگی همین است که در راه خدمت گذاری به میهن با رشک و حسد و رنج و تعب روبرو شوی… مردمان بلند همت فضیلت را میخواهند نه پاداش فضیلت را و زندگانی من شرافتمند است زیرا چه شرافتی بالاتر از این که شخصی میهن را از خطر رهانیده باشد؟”.
پس در این شرایط باید بدانیم بزرگی سختی دارد اما مطمئن هستیم این سختیها را با فکر و اندیشه و همدلي پشت سر خواهیم گذاشت و سازماني سربلند خواهیم داشت.
فرصت طلبان در کمین هستند، در صحنه باشيد…

منبع : ایران خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۷
767 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0