دیدار هیأت رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان دیدار با ریاست و هیأت رئیسه سازمان

دیدار هیأت رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

هیات رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان استان مازندران دیدار داشته و در مورد مسائل مرتبط با دفتر به گفت و گو پرداختند.

کد خبر: 971025019 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ - ۶:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،هیات رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان استان مازندران دیدار داشته و در مورد مسائل مرتبط با دفتر به گفت و گو پرداختند.

دیدار هیأت رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان

دیدار هیأت رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان

دیدار هیأت رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با  ریاست و هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران 

ابتدا سهیل عابدینی _ ریاست دفتر نمایندگی بابلسر گزارشی از فعالیتهای دفتر ارائه کرد و در باره همکاری دفتر نمایندگی بابلسر با سازمان نیز صحبتهایی داشت.
محور گفت و گو ارتقا درجه دفتر نمایندگی بابلسر، ثبت پروژه هایی که از جانب بهزیستی و کمیته امداد معرفی می گردد، مشکلات کمبود فضای دفتر، بروکراسی اداری و مشکلات عدم ثبت پروژه در سیستم نظام مهندسی در شهر بهنمیر بوده است.
در ادامه ریاست سازمان استان مازندران، ضمن قدردانی از حضور هیأت رئیسه دفتر بابلسر، تصریح کرد: دفاتر نمایندگی خط مقدم ارائه خدمات فنی و مهندسی به مهندسان و شهروندان هستند و از این روز انتظار از دفاتر و هیأت رئیسه و کارکنان دفتر بالا است.

دیدار هیأت رئیسه دفتر نمایندگی بابلسر با ریاست و هیأت رئیسه سازمان

فرشیدرضا حقیقی در مورد موارد مطروحه گفت: در باره فضای دفتر به علت مشکلات و محدودیتهای بودجه ای فعلاً امکان پذیر نخواهد بود ولی در لیست برنامه های سازمان جای خواهد گرفت. در مورد ثبت پروژه های شرایط خاص بهزیستی و کمیته امداد، با توجه به نظر مثبت اعضای محترم هیأت مدیره؛ سازمان در حال اخذ مجوزهای لازم از اداره کل راه و شهرسازی است. همچنین در باره عدم همکاری شهرداری بهنمیر، با شکل گیری اداره کنترل نظارت به ریاست کتال، شهر بهنمیر را در الویت بررسیهای کنترل نظارت و نیز پیگیری از جانب اداره کل راه و شهرسازی و استانداری قرار خواهد گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۷
860 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0