نشست های هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نشست های هیئت مدیره سازمان

نشست های هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در ایستگاه بیستم

تعداد نشست های برگزار گردیده هیئت مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به بیست رسید.

کد خبر: 980130002 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ فروردین ۹۸ - ۱۰:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تعداد نشست های برگزار گردیده هیئت مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به بیست رسید.

نشست های هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست های هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست های هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد در ایستگاه بیستم

 

در آستانه سوم اردیبهشت، روز معمار هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد, بیستمین جلسه خود را روز ۴ شنبه بیست و هشتم فروردین در سالن نشست های سازمان تشکیل داد.
در شروع نشست، سالاری، ریاست سازمان استان، روز معمار را که هم‌زمان با سالروز تولد معمار و طراح بزرگ جهان اسلام و ایران، شیخ بهایی است، به عموم مهندسان بویژه مهندسان معمار و حاضران تبریک گفت و ادامه داد: گردهمایی حقوق معماری و مرور تجربیات پیشکسوتان معماری استان بهمراه سایر ویژه برنامه ها برای این مناسبت فرخنده تدارک شده است که توسط روابط عمومی سازمان بصورت مبسوط اطلاع‌رسانی می گردد و انتظار می ‌رود مهندسان بویژه مهندسان معمار در این برنامه ها شرکت فعال داشته باشند.
وی، هم‌چنین به توافق اخیر با مدیریت توزیع برق استان یزد برای همکاریهای هر چه گسترده تر در موارد متعدد اشاره کرد.
سالاری در توضیح سفر هفته جاری خود به تهران و شرکت در نشست های کمیسیون روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها و نشست شورای مرکزی سازمان، تصریح کرد: در این سفر موارد کاری سازمان در زمینه هایی مانند استفاده از نرم افزار وحدت رویه ارجاع نظارت، بیمه مهندسان، وحدت رویه در تعیین تعرفه خدمات مهندسی و پیگیری چارچوب قبلی در اخذ هزینه شناسنامه فنی و ملکی به تبادل نظر گذاشته شد.
هیئت مدیره سازمان استان، هم‌چنین در نشست بیستم خود مبلغ دویست میلیون ریال برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص داد.

نشست های هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

این کمکها شامل اهدای مبالغ نقدی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استانهای سیل زده شامل واریز مبلغ پنجاه میلیون ریال به حساب سازمان نظام مهندسی ساختمان استانهای لرستان، خوزستان و گلستان است. پنجاه میلیون ریال نیز از همین محل به حساب شورای مرکزی کشور واریز می گردد تا بصورت متمرکز صرف کمک به سیل‌زدگان گردد. هیئت مدیره سازمان استان، هم‌چنین در نشست خود اعضای کمیسیون تخصصی انرژی سازمان را انتخاب و معرفی نمود. این افراد به ترتیب در رشته معماری شامل مهندس خانمها نسرین نصیریانی و لیلا موسوی، هم‌چنین سرزنده و سید محمد میر دهقان از گروه عمران، رضوانفر و صباغ از گروه مکانیک، و ابوالفضل اسدی از گروه برق هستند. در این نشست، مصوب گردید، محمدرضا اسدی نیز بعنوان عضو مدعو در نشست های کمیسیون انرژی شرکت کند.
از دیگر مصوبات این نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، تعیین حسابرس سال نود و هفت سازمان بود که برای این منظور شرکت کارآمد حساب ایرانیان با سابقه ۳ سال متوالی حسابرسی سازمان، از بین شرکت‌های داوطلب انتخاب گردید و مقرر گردید تا بیست و پنجم خرداد نود و هشت حسابرسی صورت‌های مالی سال نود و هفت سازمان را به انجام برساند.
از دیگر موارد عنوان شده در نشست هیئت مدیره سازمان،آیین نامه حقوق و دستمزد پرسنل بود که هیئت مدیره در مورد یکی از بندهای این آیین‌نامه اشکال وارد دانست و مقرر گردید تا جلسه بعدی برای رفع آن فرصت داده شود.
ارائه گزارش پرداختیهای انجام شده در ۵ ماهه پایانی سال نود و هفت به هیئت مدیره بر مبنای شعار اصلی شفاف‌سازی، محور دیگر دستور کار هیئت مدیره بود که مقرر گردید این گزارش بر مبنای گزارش عملکرد و تعداد نشست ها و ساعت کاری هر کدام از اعضاء اعم از اعضای هیئت رئیسه و هیئت مدیره و ریاست سازمان، تنظیم و اطلاع رسانی صورت پذیرد.

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۹۸
486 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0