دیدار ‌اعضای ‌سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون ‌استاندار خراسان جنوبی حسین عباسی

دیدار ‌اعضای ‌سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون ‌استاندار خراسان جنوبی

مهم‌ترین مسائل مربوط به ساخت و ساز فنی و اصولی در استان خراسان جنوبی در دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بررسی و پی گیری گردید.

کد خبر: 980309013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸ - ۳:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مهم‌ترین مسائل مربوط به ساخت و ساز فنی و اصولی در استان خراسان جنوبی در دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بررسی و پی گیری گردید.

دیدار ‌اعضای ‌سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون ‌استاندار خراسان جنوبی

دیدار ‌اعضای ‌سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون ‌استاندار خراسان جنوبی

‌در دیدار ‌اعضای ‌سازمان نظام مهندسی  ساختمان با معاون ‌استاندار خراسان جنوبی چه گذشت؟

حسین عباسی، صبح امروز در دیدار ریاست و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به جد موارد ساخت و ساز را پی‌گیری و رصد می ‌کند.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر درصد زیادی از پروژه‌ها در استان پایان کار خود را از کمیسیون ماده صد دریافت می‌ کنند که باید اقدامی اساسی برای رفع مسئله صورت گیرد.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در خراسان جنوبی گفت: رونق ساخت و ساز، گردش اقتصادی و افزایش سرمایه ملی را به دنبال دارد و اگر مالکان ملزم به طی مراحل قانونی و استفاده از پتانسیل عظیم مهندسان عضو سازمان باشند عمر مفید ساختمان ها به مراتب افزایش می ‌یابد و با هر یک سال عمر بیش تر ساختمان‌ ها عملاً از سرمایه ‌های ملی حفاظت می‌ گردد.

وی، از معاون عمرانی استانداری بعنوان رئیس هیئت ۴ نفره استان خواست تدابیر لازم را برای استفاده هر چه بهتر از خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان نهاد مؤثر فنی تخصصی در بخش ساختمان اتخاذ کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: کیفیت ساخت و ساز با حضور نظام مهندسی ساختمان در استان بالاست و تعامل نظام مهندسی با این اداره کل، یکی از عوامل این مهم است.

دیدار ‌اعضای ‌سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاون ‌استاندار خراسان جنوبی

جعفری تصریح کرد: کمک به سیاست‌ های راه و شهرسازی در رونق تولید مسکن در استان مدنظر قرار گرفته و در این راستا آماده سازی اراضی پادگان بیرجند در دست اقدام است و پنجاه هکتار از اراضی شهرستان طبس وارد مرحله مناقصه و بزودی عملیات آماده سازی آغاز می‌ گردد.

معاون امور عمرانی استانداری نیز دستور بررسی ضوابط طرح‌ های تفصیلی را بصورت منطقه‌ای صادر و تسریع در این امر را از الزامات دانست و افزود: پشتوانه اجرایی مهم‌ترین اصل در ارائه طرح‌ ها است.

میرجعفریان حضور فعال، چشم‌گیر و تاثیرگذار نظام مهندسی ساختمان در شورای فنی را خاطر نشان کرد و گفت: استفاده از دانش مهندسی و پیش‌بینی حوادث نشانگر دفاع از حرفه مهندسی است.

استفاده از نیروهای دارای کارت مهارت، بررسی نتایج آزمون‌ های ورودی سازمان نظام مهندسی ساختمان و فعال کردن صنعت ساخت و ساز از جمله مواردی بود که معاون امور عمرانی استانداری خواستار بررسی و جلسات تخصصی در این موارد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی ترافیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۸
570 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0