جلسه

جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

در راستای توسعه فعالیتهای سازمان نظام مهندسی و جلب همکاری مسئولین و سازمانهای مرتبط در استان، همچنین ادامه واگذاری تصدی گری بخشی از وظایف سازمانهای ذیربط، جلسه ای با حضور آقای دکتر نصیری زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی تشکیل شد.

کد خبر: 960401008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ تیر ۹۶ - ۱۱:۰۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزددر راستای توسعه فعالیتهای سازمان نظام مهندسی و جلب همکاری مسئولین و سازمانهای مرتبط در استان، همچنین ادامه واگذاری تصدی گری بخشی از وظایف سازمانهای ذیربط، جلسه ای با حضور آقای دکتر نصیری زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی تشکیل شد.جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

 

جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد

 

در این جلسه، رئیس، معاونین و مشاور و آقای مهندس مزیدی عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به بیان مسایل و موضوعات مورد نظر پرداختند.

در ابتدای جلسه، آقای مهندس خلف باغی،ضمن خوش آمدگویی، گزارشی  مختصر از عملکرد سازمان را ارائه نمودند.  ایشان ضمن اشاره به وظایف و جایگاه سازمان نظام مهندسی در پیشبرد اهداف کلان کشور،خواستار توجه و همکاری ادارات  مرتبط با این سازمان شدند.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به طرح مباحث مورد نظر پرداختند.آقای دکتر نصیری زاده  نیز به برخی موارد مطرح شده پاسخ دادند. و برای هرگونه همکاری با سازمان اعلام آمادگی نمودند.

در نهایت مقرر شد که نظام مهندسی لیستی از تعرفه هاو خدمات و پتانسیل های سازمانی را طی نامه ای مکتوب به آقای دکتر نصیری زاده ارسال تا در خصوص آنها تصمیمات و اقدامات لازم انجام شود.

در پایان آقای دکتر نصیری زاده از ساختمان سازمان نظام مهندسی بازدید نمودند.

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

 

کانال تلگرام نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ تیر ۹۶
1022 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0