گزارش برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت و مهندسی سیلاب علی طوماری

گزارش دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و مدیر عامل منطقه آزاد ارس

علی طوماری _ ریاست این سازمان طی دیداری با مدیر عامل منطقه آزاد ارس در باره مسائل و ارتباطات فی مابین به بحث و گفت و گو پرداختند. در آغاز این دیدار طوماری ضمن تبریک انتخاب نریمان بعنوان مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس با اشاره به توانمندیهای سازمان در ارائه خدمات مهندسی، خاطر نشان کرد: سازمان استان با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ هزار نفر عضو در ۷ رشته میتواند در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در منطقه آزاد ارس  علی الخصوص در بخشهای صنعتی نقش سازنده ای ایفا نماید.

کد خبر: 970612010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ - ۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش پاگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،علی طوماری _ ریاست این سازمان طی دیداری با مدیر عامل منطقه آزاد ارس در باره مسائل و ارتباطات فی مابین به بحث و گفت و گو پرداختند. در آغاز این دیدار طوماری ضمن تبریک انتخاب نریمان بعنوان مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس با اشاره به توانمندیهای سازمان در ارائه خدمات مهندسی، خاطر نشان کرد: سازمان استان با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ هزار نفر عضو در ۷ رشته میتواند در ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در منطقه آزاد ارس  علی الخصوص در بخشهای صنعتی نقش سازنده ای ایفا نماید.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی استان و مدیر عامل منطقه آزاد ارس

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی استان و مدیر عامل منطقه آزاد ارس

گزارش دیدار ریاست سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و مدیر عامل منطقه آزاد ارس

در ادامه این دیدار، نریمان _ ریاست منطقه آزاد ارس نیز ضمن قدردانی از حضور رئیس و تنی چند از اعضای این سازمان بر ضرورت افزایش همکاری، کنترل تمامی سازه ها و نقشه های مربوطه و تجدید و به روز رسانی تفاهم نامه ی فی ما بین سازمان و منطقه آزاد ارس تاکید کرد.
ریاست منطقه آزاد ارس، هم چنین با اشاره به افزایش سرمایه  گذاری در منطقه آزاد این تفاهم  نامه را سبب رعایت عدالت حرفه ای و توسعه و پیشرفت خدمات مهندسی در منطقه دانست.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی استان و مدیر عامل منطقه آزاد ارس

ریاست سازمان استان هم چنین ایجاد ارتباط بین منطقه آزاد ارس و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از طریق سامانه تندیس را راهی مناسب برای تسهیل در امور کنترل خدمات مهندسی و پاسخ به مراجعین عنوان کرد و مقرر شد در آینده نزدیک  نشستی با حضور مدیران هر دو سازمان جهت دسته بندی نوع پرونده ها و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسریع در پاسخ گویی به مراجعین و سرمایه گذاران تشکیل شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ شهریور ۹۷
807 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0