دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با مدیر کل صدا و سیما یحیی نصیرا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان

یحیی نصیرا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در دفتر کار مدیرکل جدید سازمان صدا و سیمای استان در باره مسائل و روابط فی مابین دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 971010013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ دی ۹۷ - ۳:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان،یحیی نصیرا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در دفتر کار مدیرکل جدید سازمان صدا و سیمای استان در باره مسائل و روابط فی مابین دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با مدیر کل صدا و سیما

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با مدیر کل صدا و سیما

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند

نصیرا در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سید محسن لطیفی بعنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان و ارائه گزارشی از اقدامات هیات مدیره های گذشته و اهداف هیات مدیره دوره هشتم، تصریح کرد: با توجه به سوابق اجرایی گذشته و ایمان به توانمندی های جنابعالی امیدوار هستیم این انتصاب منشا خیر و برکت برای استان باشد. رئیس سازمان استان گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساخت و ساز و تاثیر آن بر اقتصاد کلان کشور و به تبع آن اقتصاد استان همچنین با توجه به تجربیات ارزشمند جنابعالی در این زمینه مطمئنا” حضور جنابعالی در استان میتواند در جهت ایجاد بسترهای لازم و فرهنگ سازی در این حوزه کمک شایانی به جامعه مهندسی و آحاد مردم کند.

وی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در کنار همکاران صدا و سیمای استان بوده و آمادگی آن را دارد که با استفاده از تجربیات و توانمندی کارشناسان مبرز خود در راستای فرهنگ سازی در حوزه های ساخت و ساز قدم های لازم را بردارد.
لطیفی _ مدیر کل صداو سیمای مرکز زنجان نیز ضمن استقبال از حضور ریاست و هیات همراه، خاطر نشان کرد: رسانه ملی یک رسانه عمومی است که در خدمت اقشار مختلف با موضوعات گسترده و ارتباطات فراوان قرار دارد .

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان با مدیر کل صدا و سیما

وی با عنوان این که برنامه های فرهنگی، علمی و عمرانی که میتوانند در جامعه امیدآفرین بوده و از مخاطرات احتمالی آینده جلوگیری کند، باید معرفی شوند، اظهار داشت: صدا و سیما در مناسبتهای خاص و یا سایر موارد بعنوان برنامه های روتین میتواند از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان استفاده کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید بر ترویج فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان یاد آور شد: آموزش‌های عمومی لازم در این مورد جایگاه خیلی مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته و سبب حفظ سرمایه های ملی می شود و از هر گونه همکاری فی ما بین در این مورد استقبال میکنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۷
853 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0