دیدار ریاست سازمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار ریاست سازمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز

روز ۲شنبه هشتم بهمن ماه نود و هفت، غلامی - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در محل استانداری البرز با ارتقایی - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: 971109013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ - ۱:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،روز ۲شنبه هشتم بهمن ماه نود و هفت، غلامی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در محل استانداری البرز با ارتقایی – معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز دیدار و گفتگو کرد.

دیدار ریاست سازمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

دیدار ریاست سازمان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  البرز با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز دیدار کردند

در این دیدار که ذوقی از اعضای هیات مدیره و از اساتید دانشگاه، شفق از مشاورین سازمان و از اساتید دانشگاه و برخی از مدیران سازمان حاضر بودند، در آغاز، رییس سازمان استان ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سازمان، به مهمترین برنامه های در دست انجام سازمان از جمله موضوع مجریان ذی صلاح ساختمانی و صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان اشاره کرد و موفقیت اجرای این طرحها را نیازمند حمایت جدی دستگاه های مسوول استان دانست.

غلامی همچنین با اشاره به اقدامات زیرساختی در حال انجام در سازمان از جمله فراهم کردن زیرساختهای الکترونیک برای تحقق سازمان الکترونیک، الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمان را قدم مهمی در جهت شفاف سازی و تسریع و تسهیل ارایه خدمات به اعضا و شهروندان عنوان کرد.
وی، ضمن اعلام آمادگی سازمان برای همفکری و همکاری در مورد مسایل فنی، عمرانی استان از جمله مسایل مرتبط با محیط زیست، ترافیک و شهرسازی، عدم دعوت از نمایندگان سازمان برای حضور در برخی جلسات مرتبط در سطح استان را سبب از دسترس خارج شدن ظرفیت بزرگ متخصصان سازمان ذکر کرد.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز در اظهاراتی ضمن تبریک انتخاب هیات مدیره جدید سازمان آرزوی موفقیت برای وی برای انجام وظایف و مسوولیتهای پراهمیت شان، با تاکید بر پتانسیلهای فراوان سازمان نظام مهندسی ساختمان، حضور نماینده سازمان در نشست های مهم استان را ضروری عنوان کرد.
ارتقایی، همچنین با تقدیر از تلاشهای هیات مدیره سازمان در جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز، بر لزوم تشکیل منظم نشست های مشترک همه نهادهای مسوول در امر ساخت و ساز در جهت هماهنگی هر چه بیش تر بمنظور اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان و سایر قوانین فنی و شهرسازی تاکید کرد و از برگزاری دور جدید این نشست ها با هماهنگی استانداری البرز خبر داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۷
606 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0