دیدار ریاست و عضوهای شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با ریاست سازمان دیدار ریاست و عضوهای شورای اسلامی و شهردار شهر هشتگرد جدید با ریاست سازمان

دیدار ریاست و عضوهای شورای اسلامی و شهردار شهر هشتگرد جدید با ریاست و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز 3 شنبه هشتم اسفند ماه نود و شش میزبان دکتر سنجری، ریاست و عضوهای شورای اسلامی شهر و مهندس آقایی شهردار هشتگرد جدید بود

کد خبر: 961219001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز ۳ شنبه هشتم اسفند ماه نود و شش میزبان دکتر سنجری، ریاست و عضوهای شورای اسلامی شهر و مهندس آقایی شهردار هشتگرد جدید بود

دیدار ریاست و عضوهای شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با ریاست سازمان

دیدار ریاست و عضوهای شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با ریاست سازمان

دیدار ریاست و عضوهای  شورای اسلامی و شهردار شهر هشتگرد جدید با ریاست و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در آغاز این دیدار ریاست سازمان ضمن خیرمقدم به مجموعه مدیریت شهری شهر جدید هشتگرد(مهستان) و تبریک روز مهندس به مهندسین عضو شورا و شهردار این شهر، با تاکید بر وظیفه مشترک خدمت رسانی مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع چالشها بمنظور راه اندازی و تسریع در امور شهروندان، بر ضرورت هماهنگی این دو مجموعه بمنظور ساماندهی ساخت و ساز و تسریع در امور تاکید کرد

ریاست و عضوهای شورای اسلامی و شهردار شهر هشتگرد جدید با ریاست و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز دیدار کردند
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز، ضمن اشاره به چالشهای موجود بمنظور متعهد نگهداشتن سازندگان به مقررات ساختمانی در سطح استان، با تاکید بر ضرورت آغاز همه پروژه های ساختمانی براساس قوانین و مقررات کشور، طبق تجربیات به دست آمده تعیین گلوگاهی در ابتدای آغاز بکار آن ها بمنظور بررسی و کنترل میزان تطبیق مستندات پروژه ها با قوانین و مقررات ملی ساختمان را موثر ترین روش عنوان کرد.
کوروش غفاری، با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ طراحی دفتر نمایندگی سازمان در هشتگرد، این موضوع را نشانی از اهمیت سازمان برای این شهر بزرگ دانست .
غفاری از طراحی این ساختمان با معیارها و ضوابط ساختمان سبز خبر داد.
در ادامه آقایی شهردار شهر جدید هشتگرد(مهستان) ضمن تبریک فرارسیدن روز مهندس، با تایید اظهارات غفاری در مورد ضرورت کنترل ساخت و سازها از نخستین مراحل ساخت، با توجه به فعالیت کنترل نظارت شهرداری شهر جدید هشتگرد(مهستان) زیر نظر معاونت شهرسازی شهرداری، تاکید کرد با این وجود نیازی به ایجاد گلوگاه جدید در مسیر ساخت نیست.
آقایی، با اشاره به چهار هزار و پانصد هکتار محدوده قانونی شهر و بیست و دو هزار هکتار حریم تعیین شده برای آن، انفصال مراکز جمعیتی را یکی از چالشهای شهر دانست.
شهردار شهر جدید هشتگرد(مهستان) ابراز امیدواری کرد با به مشارکت گذاشتن فرصتهای سرمایه گذاری و اتصال مترو به شهر جدید هشتگرد(مهستان)، بتوان چشم انداز روشنی برای رونق و توسعه این شهر تصور کرد.
وی با توجه به سیاستهای مدیریت شهری، از استقبال و اعمال تخفیف برای احداث ساختمان های سبز در این شهر خبر داد
سنجری، رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد(مهستان) نیز با اشاره به سهم فراوان هزینه مسکن در سبد خانوارهای ایرانی، ابراز میدواری کرد با کاهش هزینه ها و ارتقا کیفیت و عمر مفید ساختمانها این سهم کاهش یابد.
در ادامه با به نمایش گذاشتن تصاویر طراحیهای منتخب در مسابقه طراحی ساختمان دفتر نمایندگی هشتگرد، طهماسبی از عضوهای هیات مدیره سازمان و دبیر این مسابقه، به تشریح مراحل مسابقه ، اهداف برگزاری آن و ویژگیهای طرح منتخب پرداخت.

دیدار ریاست و عضوهای شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با ریاست سازمان

پایکاری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد(مهستان) نیز در اظهاراتی با اشاره به رسالت و وظایف ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان، آموزش و توسعه فرهنگ ساخت و ساز اصولی را یک الزام خواند.
پایکاری از مهندسین عضو سازمان خواست با توجه به فرصتهای فراوان سرمایه گذاری و ویژگیهای برجسته در شهر جدید هشتگرد(مهستان)، این شهر را در مسیر توسعه همراهی کنند و برای آبادانی هر چه بیش تر آن همت گمارند.
گلرخی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد(مهستان) نیز در اظهارات کوتاهی ضمن تبریک فرارسیدن روز مهندس بر توجه هرچه بیش تر سازمان بموضوعات و مشکلات این شهر تاکید کرد.
در خاتمه، پیش نویس تفاهم نامه مشترک توسط ریاست سازمان نظام مهندسی البرز به شهردار شهر جدید هشتگرد(مهستان) تقدیم گردید.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۶
899 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0