نشست هم اندیشی ناظرین گاز هم اندیشی ناظرین

نشست هم اندیشی ناظرین گاز

در تاریخ بیست و پنجم مهر ماه نشستی با موضوع بررسی مسایل ناظرین گاز با حضور نمایندگان مکانیک هیات مدیره، ریاست اداره  خدمات مهندسی، ریاست واحد دفاتر نمایندگی، سرپرست واحد کنترل و بازرسی گاز، دبیر کمیته فنی گاز و برخی از سرناظران گاز شهرستانها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار گردید.

کد خبر: 970730014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷ - ۶:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز  _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در تاریخ بیست و پنجم مهر ماه نشستی با موضوع بررسی مسایل ناظرین گاز با حضور نمایندگان مکانیک هیات مدیره، ریاست اداره  خدمات مهندسی، ریاست واحد دفاتر نمایندگی، سرپرست واحد کنترل و بازرسی گاز، دبیر کمیته فنی گاز و برخی از سرناظران گاز شهرستانها با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار گردید.

نشست هم اندیشی ناظرین گاز

نشست هم اندیشی ناظرین گاز

نشست هم اندیشی  ناظرین گاز

در این نشست، که دغدغه های ناظرین گاز عنوان شد. در آغاز نشست، طاهری اصل _ عضو مکانیک هیات مدیره در مورد تاخیر واریز فیش های عملکرد بازرسین گاز و این که نرم افزار کارتابل مجریان گاز که سبب تسهیل در امور بازرسی گاز می گردد و این که با راه اندازی این سیستم کیفیت کنترل ارتقا یافته و سبب حذف بایگانی فیزیکی، حذف رفت و آمد بازرسان به سازمان، کنترل بهتر عملکرد مجری و بازرس و امکان پرداخت حق الزحمه بازرسان به شکل بیست و چهار ساعته هست را اشاره کرد و از رییس سازمان در خواست کرد ضمن تعجیل در پرداخت معوقه های بازرسان گاز، نسبت به راه اندازی این سیستم جدیت بیش تری را داشته باشند.

سپس بیژن دیگر عضو مکانیک هیات مدیره نیز در مورد جداسازی حساب بازرسان گاز از سایر حساب های سازمان و نیز پرداخت سریع معوقه های بازرسان گاز صحبت کرد و در ادامه سایر حضار نقطه نظرات خود را ارایه کردند و ربانیفرد _ رییس سازمان ضمن پاسخگویی به پرسش ها و موارد عنوان گردیده قول مساعد دادند در زمان باقی مانده حضور در پست ریاست نسبت به اصلاح موارد اهتمام ورزند، سپس نشست وارد مباحث فنی شد.
در خاتمه بعد از بحث و تبادل نظر نتایج زیر حاصل گردید:
۱-با توجه به تاخیر ۴ ماهه در پرداخت حق الزحمه ناظرین گاز در نخستین فرصت بعد از تامین منابع این پرداخت صورت گیرد.

نشست هم اندیشی ناظرین گاز

۲-پیگیری مجدد تشکیل نشست هیات ۴ نفره بمنظور تعیین تعرفه نظارت گاز مسکونی، اداری و گاز با مصارف عمده
۳-تاکید بر اجرایی شدن سامانه کارتابل پذیرش پرونده های گاز.
۴-تاکید بر ابلاغ ضوابط اداری و کتابچه وحدت رویه در نظارت گاز.
۵-ضرورت تایید صحت مدارک ساختمان ارایه گردیده در زمان تشکیل پرونده گاز از طریق مرجع صدور  پروانه یا دفاتر اسناد رسمی و یا اتحادیه مجریان گاز مربوطه
۶-موضوع تجدید نظر بر الزام نصب پکیجهای گرمایشی در بازدید نهایی ناظران گاز جهت بررسی بیش تر به کمیته فنی پژوهشی گاز سازمان ارجاع شد تا با برگزاری نشست مشترک با کانون کارشناسان رسمی دادگستری موضوع نهایی شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۹۷
732 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0