برگزاری نشست کمیسیون ترافیک با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان شیران، ریاست کمیسیون ترافیک سازمان

برگزاری نشست کمیسیون ترافیک با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

شیران، ریاست کمیسیون ترافیک سازمان ضمن عرض خیرمقدم، دستورات این نشست را الزامی شدن عارضه سنجی تاثیرات ترافیکی ساخت ساختمانهای اصفهان، تصویب انعقاد تفاهم نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، جلوگیری از تخلفات ترافیکی ساختمانها مطرح کرد و گزارشی از برنامه و فعالیتهای گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی نظام مهندسی ارائه کرد.

کد خبر: 980218018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،شیران، ریاست کمیسیون ترافیک سازمان ضمن عرض خیرمقدم، دستورات این نشست را الزامی شدن عارضه سنجی تاثیرات ترافیکی ساخت ساختمانهای اصفهان، تصویب انعقاد تفاهم نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، جلوگیری از تخلفات ترافیکی ساختمانها مطرح کرد و گزارشی از برنامه و فعالیتهای گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی نظام مهندسی ارائه کرد.

برگزاری نشست کمیسیون ترافیک با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

برگزاری نشست کمیسیون ترافیک با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

نشست کمیسیون ترافیک با حضور رییس  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار شد

عسکری، ریاست سازمان استان اصفهان، با تشکر از حضور و تشکیل کمیسیون، در مورد تفاهم نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها که بعد از تصویب در هیات مدیره سازمان اجرایی می شود، بیان کرد: اقشار تحصیل کرده باید در کنار فعالیت حرفه ای خود، ضوابط ایمنی که در حواشی کارشان وجود دارد را بدانند لذا ما آمادگی داریم در زمینه آموزش و اشاعه فرهنگ ترافیک همکاری کنیم.
وی بر ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان به خصوص الزامات ترافیکی تاکید نموده و افزود: تا حد امکان سخت گیریهایی در این حوزه برای رعایت استانداردها و ایمنیهای مربوطه خواهیم داشت.
دوست محمدی، مدیر جمعیت طرفداران ایمنی راه های اصفهان در مورد فعالیتهای این نهاد ارائه مطلب کرده و خواستار انعقاد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی با اهداف ذیل در راستای کاهش تلفات شد: آموزش و گسترش فرهنگ عمومی رعایت اصول ایمنی راه ها و انجام پروژه های تحقیقاتی کاربردی مشترک در باره روشهای کاهش حوادث از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
علی‌رضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و عضو کمیسیون ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان در مورد تاثیرات مثبت تشکیل نشست های کمیسیون ترافیک و انعقاد تفاهم نامه با جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها ابراز امیدواری کرد و با اشاره به مذاکره ایشان با معاون عمرانی محترم استانداری اصفهان، تصریح کرد: در مورد عارضه سنجی ترافیکی ساختمان‌ها و معضلات ناشی از عدم رعایت مباحث ترافیکی در ساختمان‌ها و نیز مشکلات عبور و مرور خودرو در رمپ و عرض پارکینگ ساختمانها و در نظر نگرفتن ایمنی راه‌ها بخصوص در کارگاههای ساختمانی، پی‌گیری های لازم در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان انجام می گردد.

برگزاری نشست کمیسیون ترافیک با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

این نشست، با حضور غلامحسین عسکری رییس سازمان اصفهان، امیرحسین خیامباشی عضو هیات مدیره (نماینده رشته ترافیک)، غلامرضا شیران، علیرضا صلواتی، محمد کرباسیون، مجید دوست محمدی و کمیل صرامی تشکیل شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۸
521 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0