برگزاری سمینار حقوق مهندسی و اهمیت گزارش نویسی دیدار دبیر کنفرانس ملی برق ایران با نایب رئیس سازمان

دیدار دبیر کنفرانس ملی برق ایران با نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

دبیر بیست و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران در دیدار با نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، بیان کرد: دانشگاه صنعتی سجاد مشهد میزبان کنفرانس است و تا به حال ۱۰۱۵ مقاله علمی و تحقیقی با گرایشهای مهندسی قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، مهندسی پزشکی، کامپیوتر و صنعت و اقتصاد برق به دبیرخانه کنفرانس رسیده است.

کد خبر: 961125014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ - ۱۲:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی، دبیر بیست و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران در دیدار با نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، بیان کرد: دانشگاه صنعتی سجاد مشهد میزبان کنفرانس است و تا به حال ۱۰۱۵ مقاله علمی و تحقیقی با گرایشهای مهندسی قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل، مهندسی پزشکی، کامپیوتر و صنعت و اقتصاد برق به دبیرخانه کنفرانس رسیده است.

برگزاری سمینار حقوق مهندسی و اهمیت گزارش نویسی

دبیر کنفرانس ملی برق ایران با نایب رئیس  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با هم دیدار کردند

خلیل مافی نژاد ادامه داد: این کنفرانس با حضور ۱۰۰۰ نفر از اندیشمندان، محققان، پژوهشگران، استادان، مهندسین، صاحب نظران، دانشجویان رشته های برق، الکترونیک، قدرت، مخابرات، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و صنعتگران برق، هجدهم اردی بهشت‌ ماه سال نود و هفت برگزار خواهد شد.

دیدار دبیر کنفرانس ملی برق ایران با نایب رئیس سازمان

به گفته وی، حدود هزار و پانصد داور مقالات علمی دریافتی را بررسی و از بین مقالات واصل هفتصد مقاله برای کنفرانس پذیرش خواهد شد.
فریدون بهلول نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی، در این دیدار آمادگی سازمان را برای پیش برد برنامه های کنفرانس ملی مهندسی برق ایران اعلام و خواستار مبحث درسی در واحدهای دانشگاهی تحت عنوان حقوق مهندسی و گزارش نویسی فنی ساختمان برای دانشجویان رشته های مهندسی گردید.
در ادامه نشست، محمدرضا مهردوست معاونت پذیرش و آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هم آمادگی سازمان را در برگزاری دوره های آموزشی رشته های مهندسی برای عضوهای سازمان و استفاده از فضاهای آموزشی دانشگاه صنعتی سجاد بصورت مشترک اعلام کرد.
در این ملاقات، محمد مولوی دبیر علمی کنفرانس و استاد دانشگاه صنعتی سجاد و محمدرضا محمدیان کارشناس و پژوهش گر مسائل حقوق مهندسی هم حاضر بودند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۶
728 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0