دیدار هیات رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان با معاونت معماری و شهرسازی دیدار هیات رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار هیات رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با معاونت معماری و شهرسازی اصفهان

 اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی اصفهان با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان در روز 2 شنبه سوم اردی بهشت ماه امسال دیدار و گفت و گو کردند. در این جلسه که در محل معاونت معماری شهرسازی اصفهان برگزار گردید

کد خبر: 970204006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷ - ۱۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی اصفهان با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان در روز ۲ شنبه سوم اردی بهشت ماه امسال دیدار و گفت و گو کردند. در این جلسه که در محل معاونت معماری شهرسازی اصفهان برگزار گردید

دیدار هیات رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان با معاونت معماری و شهرسازی

دیدار هیات رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان با معاونت معماری و شهرسازی

دیدار هیات رئیسه جدید سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با معاونت معماری و شهرسازی اصفهان

ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان در اين نشست عنوان کرد: رويكرد سازماني ما اصلاح ساختارها و انسجام بيش تر هيات مديره و اعضاي سازمان، قانون مداري، تخصص محوري، خردگرايي و ترميم رابطه با ادارات و سازمانهاي دولتي و انجمنها و تمامی نهادهایی است که با ساخت و ساز ارتباط دارد است.
اکبر ربانی فرد گفت: همه تلاش بر اينست كه به دور از تنش، هويت سازمان را در بين عموم مردم حفظ كنيم.
ربانی فرد ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان تلاش کرده است سیستم خدمات دهی را از حالت سنتی خارج کند که این کار تبعات خاص خود را دارد.
در این جلسه، هم چنین معاون معماری شهرسازی اصفهان، افزود: حمايت قاطع، رويكرد ما در قبال سازمان نظام مهندسي ساختمان میباشد.
محمد نورصالحی گفت: حمايت ما در چارچوب ضوابط و قوانين است که دراین راستا پیشنهاد كارگروهي متشکل از مدیر کل راه و شهرسازی و معاون معماری شهرسازی و هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی در جهت تعامل و تفاهم با رعایت قانون و نیز در جهت سازندگي و توسعه خدمات خواهد بود.
نور صالحی با عنوان اين كه گذشته بايد چراغ راهي براي آينده باشد، مطرح کرد: در شرايط بحراني تنها راه موفقیت استفاده از خرد جمعي است تا بتوانیم در مسير درست حركت كنيم.

دیدار هیات رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان با معاونت معماری و شهرسازی

در ادامه نیلوفر شاه منصوری نایب رییس سازمان گفت: سازمان نظام مهندسي ساختمان تشكيلات و ابزاري هم چون مهندسان تحصيلكرده را دارد كه اشتغال آنها و مجريان ذي صلاح بايد از اولويتهاي كاري اين سازمان باشد
و فارغ از غوغاهای پدید آمده، در قالب گفت و گوهای اندیشمندانه در این حوزه به واکنشی خردمندانه و از سر انصاف و تدبیر نیاز است بپردازیم.
مجتبی ربیع زاده دبیر سازمان نظام مهندسی بیان داشت: امروزه همه مهندسان در عرصه ساخت و ساز شهر از قابلیت ها و منابع بالقوه مدیریت شهری محسوب می گردند لذا سامان یافتن وضعیت مهندسان بر توانمندی و مدیریت حرفه ای شهر خواهد افزود.
در خاتمه نشست مقرر گردید با جلسه مشترک هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدیر کل راه و شهرسازی و معاون معماری شهرسازی به بررسی و ارائه راهکار مناسب برای حل مسائل موجود وفق قانون پرداخت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۷
1548 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0