دیدار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با هیات رییسه سازمان دیدار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر

دیدار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

روز 3 شنبه شانزدهم بهمن ماه هیات رییسه سازمان میزبان، اصغر آقایی شهردار و ارمنده رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید بودند

کد خبر: 971124003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ بهمن ۹۷ - ۸:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،روز ۳ شنبه شانزدهم بهمن ماه هیات رییسه سازمان میزبان، اصغر آقایی شهردار و ارمنده رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید بودند

دیدار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با هیات رییسه سازمان

دیدار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با هیات رییسه سازمان

شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر  هشتگرد جدید با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز دیدار کردند

در این دیدار در ابتدا ریاحی خواه، ضمن خیر مقدم به میهمانان اهداف سازمان را پیگیری و صیانت از حقوق بهره برداران در کنار حفظ حقوق و شوون مهندسان و رعایت مقررات ملی ساختمان عنوان کرد.
ریاحی خواه، ارتقای کیفیت ساخت، امنیت شهری و موضوع پر اهمیت پدافند غیرعامل را از موضوعات مورد پیگیری سازمان در سطح استان ذکر کرد.
خزانه دار سازمان با اشاره به این که در اکثریت خانواده ها قریب به هفتاد درصد سرمایه خانوار به تهیه خانه تعلق میگیرد، حفظ و پایداری این سرمایه را رسالت قانونی سازمان عنوان کرد که تحقق آن مستلزم حمایت شهرداران و مدیریت شهری شهرهاست.
وی از آمادگی سازمان برای ارایه خدمات مشاوره ای به مدیریت شهری هشتگرد جدید در ۷ رشته خبر داد.
قنبری، نایب رییس دوم سازمان نیز در اظهاراتی ارتقای کیفیت ساخت را مهمترین دغدغه هیات مدیره سازمان دانست و بر ضرورت حمایت و همراهی مسوولین شهر و استان در این مسیر تاکید کرد.
در ادامه، آقایی، شهردار هشتگرد جدید ضمن تشریح وضعیت شهرسازی در شهر جدید، هشتگرد جدید را جزو هجده شهر جدید کشور دانست که از ابتدا طبق اصول شهرسازی بنا گردیده است.
آقایی ادامه داد: از همکاری سازمان در مورد ساماندهی سیما و منظر شهری و ساختمانهای دوستدار محیط زیست و با بهره وری انرژی بالا استقبال میکنیم ضمن این که بنظر میرسد شهر جدید میتواند شهر پایلوت صدور شناسنامه فنی و ملکی و مباحثی مانند آن قرار گیرد.
آقایی با اشاره به گردهمایی سرمایه گذاری که روز ببست و نهم بهمن در هشتگرد جدید برگزار می گردد از اعضای هیات مدیره سازمان دعوت کرد تا در این گردهمایی حضور داشته باشند.

دیدار شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید با هیات رییسه سازمان

در ادامه صنوبر، نایب رییس اول سازمان استان با اشاره به توافقات بعمل آمده در کرج و فردیس، در مورد توافق با سازندگان در مورد تخلفات پرتکرار پیش از شروع بکار پروژه ساختمانی، این موضوع را موجب جلوگیری از معضل ساخت و ساز دو نقشه ای و امکان صدور شناسنامه فنی و ملکی برای ساختمانها دانست و به شهردار و شورای اسلامی شهر هشتگرد جدید پیشنهاد داد تا بررسی فنی وضعیت ساخت و ساز و تخلفات پر تکرار، درخواست خود را برای تصویب این توافقات به کمیسیون ماده پنج استان ارسال کنند.
نایب رییس اول سازمان استان، از آمادگی سازمان جهت ارایه مشاوره در این مورد خبر داد.
در پایان مقرر گردید موضوعات همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و شهرداری هشتگرد در قالب یک تفاهم نامه مشترک گرداوری و به امضای طرفین برسد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ بهمن ۹۷
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0