دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی مهدی حیدری زاده

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مهدی حیدری زاده بهمراه تعدادی از معاونین خود با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با عسکری دیدار کردند و انتخاب ایشان و هیات مدیره جدید سازمان را تبریک گفتند.

کد خبر: 970829008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ - ۱:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،مهدی حیدری زاده بهمراه تعدادی از معاونین خود با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با عسکری دیدار کردند و انتخاب ایشان و هیات مدیره جدید سازمان را تبریک گفتند.

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی

مدیرعامل شرکت مخابرات استان  اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان دیدار کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با عنوان این که استاندارد سازی ساختمانهای بزرگ اداری و صنعتی در دست اقدام است خواستار تسریع در فراگیر شدن این امر شد.
حیدری زاده با اشاره به جایگزینی فیبر نوری به جای سیم و کابلهای مسی، اظهار داشت: تمامی اتصالات و المانهای فیبر نوری از حساسیت بالایی برخوردا هستند و به نوبه خود خطر ناک هستند و در خیلی از ساختمانها این موارد پیش بینی نشده، تقاضا داریم آموزشهای لازم در این زمینه به مهندسان ارایه شود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به ایشان، خواستار تعامل هرچه بیش تر نظام مهندسی و مخابرات جهت آشنایی مهندسان با تکنولوژیهای نوین ارتباطی و بکارگیری آن ها در امر ساخت و ساز شد.

دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با رییس سازمان نظام مهندسی

وی ادامه داد: هیات مدیره جدید بدنبال انجام کار روز مره نیست ما آماده ایم تا کارهای شاخصی را در حوزه ساختمان و تکنولوژی در سازمان نهادینه کنیم و از همکاری شرکت مخابرات نیز استقبال میکنیم .
در ادامه نشست، در زمینه بازچرخانی آب، فناوریهای نوین ساخت و مصالح، تکنولوژی فیبر نوری و نقش آن در ساخت و ساز و آسایش ساکنین ساختمانها بحث و تبادل نظر شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۷
906 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0