نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی

اولین نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران

نخستین نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در روز ۲ شنبه مورخ بیست و نهم مرداد نود و هفت برگزار گردید.

کد خبر: 970601005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ شهریور ۹۷ - ۳:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخسنین نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در روز ۲ شنبه مورخ بیست و نهم مرداد نود و هفت بذگزار گردید.

نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران

نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران

اولین نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی  سیاستهای توسعه مسکن در ایران

در ابتدای این نشست، علی چگنی _ مدیرکل دفتر برنامه ریزی اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن ارائه طرح و برنامه اولیه پیشنهادی برای برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران، بیان کرد: طرح اولیه تهیه شده برای این گردهمایی ارائه می گردد تا در این نشست موارد پیشنهادی مورد گفتگو و رایزنی قرار گیرد و با همفکری بتوانیم موارد پیش بینی شده را تکمیل کنیم.
چگنی، در ادامه با یادآوری زمان این گردهمایی در تاریخ هفتم و هشتم مهرماه امسال مقارن با روز اسکان بشر، گفت: مکان برگزاری گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران مانند سال گذشته در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی خواهد بود و از اعضا ستاد برگزاری میخواهیم که تا روز ۲ شنبه هفته آینده پیشنهادات خود را در راستای بهتر برگزاری این گردهمایی ارائه دهند.
وی در ادامه بر جلب مشارکت بیش تر اساتید و کارشناسان این حوزه تاکید کرد و گفت: برای ما پربار شدن محتوای گردهمایی دارای اهمیت ویژه ای است و امیدوار هستیم با توجه به این که گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران از قدیمی ترین گردهمایی های وزارت راه و شهرسازی است سال جاری نیز با کمک دوستان محتوای ارزشمندی در این گردهمایی ارائه گردد.

نشست ستاد برگزاری هجدهمین گردهمایی سیاستهای توسعه مسکن در ایران

هم چنین در این نشست، پروانه اصلانی معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری صاحب نظران در این حوزه، تصریح کرد: از ایده و نظرات تمام اساتید و کارشناسان حوزه مسکن که ما را در جهت مطلوب کردن این گردهمایی یاری میرسانند استقبال میکنیم.
در ادامه نشست، اعضا حاضر به ارائه نظرات و نقاط قوت و ضعف برنامه گردهمایی سال گذشته و پیش رو پرداختند.
منبع : وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۹۷
722 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0