دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با خانوادههای معظم شهدا دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با خانوادههای معظم شهدا بمناسبت ایام الله دهه فجر

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه صورت گرفت.

کد خبر: 961121026 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۱۰:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی بهنقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه صورت گرفت.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با خانوادههای معظم شهدا

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با خانوادههای معظم شهدا بمناسبت ایام الله دهه فجر

علی نیا بمناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهمراه رنجبر از جانبازان دفاع مقدس، مهندس امامی ، عسگری و مهندس ذبیحی از مسئولان سازمان بسیج مهندسان استان و هاشمی از رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم با خانواده محترم شهید مهندس رنجبر و خانواده محترم شهید محمود رادمهر از شهدای شاخص بسیج مهندسان استان دیدار داشتند.
در این دیدار علی نیا با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت عنوان کرد: ایثار شهدا و خانواده معظم شهدا عامل اصلی امنیت و پیشرفت در کشور میباشد و اقتدار این کشور در گرو حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب و خون شهدا است.
علی نیا خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم از خون شهدا پاسداری کنیم و در مسیر اهداف بلند شهدا حرکت کنیم.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در ادامه صبوری و فداکاری خانواده معظم شهدا و جانبازان را جلوه ای از اعتقاد قوی این عزیزان به دین و میهن دانست و گفت: عزت کشور بوجود شما که هم چون نگینی بر تارک این کشور میدرخشد میباشد .

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با خانوادههای معظم شهدا

در ادامه حاضران به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداختند و همسر محترم شهید مهندس رنجبر و مادر شهید محمود رادمهر در مورد رشادتها و اندیشه والای شهدا پیش از شهادت بیاناتی داشتند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند نظارت ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
777 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0