دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با ریاست دانشگاه صنعتی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان

رییس سازمان استان طی دیداری با سید مهدی ابطحی از اعضاى سازمان انتصاب شایسته وی به ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان را تبریک گفت و توفیق رسیدن اعضای فرهیخته سازمان به درجات عالی مقام و رتبه را مایه افتخار دانست.

کد خبر: 190807015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ - ۶:۲۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، رییس سازمان استان طی دیداری با سید مهدی ابطحی از اعضاى سازمان انتصاب شایسته وی به ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان را تبریک گفت و توفیق رسیدن اعضای فرهیخته سازمان به درجات عالی مقام و رتبه را مایه افتخار دانست.

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با ریاست دانشگاه صنعتی

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با ریاست دانشگاه صنعتی

دیدار رییس سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان اصفهان با ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان

عسکری، مسئولیت دانشگاه را خطیر ذکر نمود و از ابطحی، به عنوان شخصیتی مبرز که از اساتید و مهندسان برجسته کشور محسوب می گردد، یاد کرد.

وی با اشاره به نقش موثر ابطحی در پروژه های مطالعاتی و طراحی راههای کشور به ویژه اصفهان  خدمت به هموطنان را افتخار دانست و گفت: خروج متخصصین و مدیران بومی یک فاجعه است و بهره مندی از مدیران نخبه در استان یک غنیمت و سرمایه محسوب می گردد.

عسکری، در مورد طرح برگزاری نشست های توجیهی واحد آموزش سازمان ویژه مهندسانی که در طی یک سال گذشته موفق به کسب پروانه اشتغال بکار مهندسی شده اند را فرآیندی برای آشنایی بیش تر با ارائه خدمات مهندسی و دانستن بایدها و نبایدهای اجرایی كه در راستای ارتقاء سطح خدمات ياد مى گردد، از اهداف این طرح ذکر نمود.

وی در مورد برخی نا امیدیها مبنی بر عدم رضایت از بازارکار در رشته مهندسی، برپایی برنامه هایی که سبب کارآفرینی و شناخت فرصتهای شغلی می شود را در انگیزه و امیدواری شغلی جوانان موثر دانست.

ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن عرض خیرمقدم، حضور مجدد عسکری در مسئولیت ریاست نظام مهندسی را مغتنم شمرده و اظهار کرد: آماده شنیدن نقطه نظرات سازمان در حوزه آموزش و پژوهش هستم.

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با ریاست دانشگاه صنعتی

ابطحی قاطعیت و پی‌گیری را از موارد اثرگذار اجرایی شدن تصمیمات و برنامه های خود عنوان کرد

ابطحی در مورد این که با برند سازی و ایجاد فرصتهای خلاقانه به مراتب بیش تر میتوان نسبت به روشهای سنتی نوآوری و کارآفرینی ایجاد کرد، پیشنهاد برند سازی در سازمان نظام مهندسی را عنوان کرد و با توجه به تجربه ایشان در اجرایی کردن برندسازی در دانشگاه صنعتی و شهرک علمی و تحقیقاتی، تصریح کرد: این دانشگاه آمادگی همکاری و مشارکت با سازمان را در برگزاری رویدادهای مختلف دارد و در این راستا به مسائلی چون فرصتهای پژوهشی – بهینه سازی مصرف انرژی – معضل ترافیک – ایمنی در عملیات اجرایی پرداخته شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۸
546 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0