نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با مسئولان واحدهای سازمان

نشستی با حضور ربانی فرد و مسئولان واحدهای مختلف سازمان برگزار شد. در این نشست، ریاست سازمان ضمن انتقاد از نحوه کارکرد برخی کارکنان گفت: وقتی وظیفه ای را بعهده میگیریم و مشغول بکار میشویم باید ابتدا آن مجموعه را بشناسیم و بدانیم چه ویژگیها و چه شرایطی دارد، مراجعه کنندگان آن چه کسانی هستند و چه شرح وظایفی دارد، متوجه بایدها و نبایدهای آن باشیم و طبق ساختاری که برای سازمان و تشکیلات تعریف شده است عمل کنیم.

کد خبر: 970309011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ - ۲:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان اصفهان، نشستی با حضور ربانی فرد و مسئولان واحدهای مختلف سازمان برگزار شد. در این نشست، ریاست سازمان ضمن انتقاد از نحوه کارکرد برخی کارکنان گفت: وقتی وظیفه ای را بعهده میگیریم و مشغول بکار میشویم باید ابتدا آن مجموعه را بشناسیم و بدانیم چه ویژگیها و چه شرایطی دارد، مراجعه کنندگان آن چه کسانی هستند و چه شرح وظایفی دارد، متوجه بایدها و نبایدهای آن باشیم و طبق ساختاری که برای سازمان و تشکیلات تعریف شده است عمل کنیم.

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  اصفهان با مسئولان واحدهای سازمان تشکیل جلسه داد

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی تشکیلاتی است که مراجعینش انتظارات ویژه ای از کارکنان دارند و باید تمام سعی مان را بکار ببندیم تا پاسخگوی این انتظارات به حق مهندسان و مراجعان باشیم .
ریاست سازمان با اشاره به دلیل برگزاری این نشست که شکایات متعدد مراجعان به سازمان در مورد نحوه عمل و برخورد برخی کارکنان است، اظهار داشت: هدف، اصلاح امور در راستای رضایت ارباب رجوع است و تکلیف مسئولان واحدها اینست که کارکرد، بازده مفید و نحوه رفتار عوامل زیرمجموعه شان را مدیریت کنند.
ربانی فرد با تاکید بر این که باید به هر طریقی مراجعه حضوری ارباب رجوع به سازمان را در راستای صرفه جویی وقت و انرژی کم کنیم، تصریح کرد: تمامی واحدها باید پاسخگوی تلفنهای خود باشند و در مکالمات تلفنی نحوه برخورد مناسب و پاسخ به مشکلات را در سر لوحه کار خود قرار دهند.

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

وی از کلیه مسئولان واحدها خواست تا در مورد ساعات حضور و خروج کارکنان و اعمال مرخصیها دقت و سخت گیری به خرج داده و با عواملی که رفتار دور از شان با مهندسان و ارباب رجوع دارند، برخورد مقتضی صورت گیرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۷
815 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0