نشست گروه تخصصی معماری نشست گروه تخصصی معماری

نشست گروه تخصصی معماری

در جلسه گروه تخصصی معماری که روز ۲۷ فروردین در محل ساختمان شورای مرکزی برگزار شد، مطابق دستور جلسه مسائل مربوط به نحوه محاسبه و کسر از ظرفیت در طراحی ها آسیب شناسی شد.

کد خبر: 980129005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ فروردین ۹۸ - ۱:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه گروه تخصصی معماری که روز ۲۷ فروردین در محل ساختمان شورای مرکزی برگزار شد، مطابق دستور جلسه مسائل مربوط به نحوه محاسبه و کسر از ظرفیت در طراحی ها آسیب شناسی شد.

نشست گروه تخصصی معماری

نشست گروه تخصصی معماری

نشست گروه تخصصی معماری  شورای مرکزی برگزار شد

در این زمینه، چگونگی ارجاع، کسر از ظرفیت و حق الزحمه در نقشه های اصلاحی مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر آن حاضرین در مورد تنوع گسترده نقشه های اصلاحی(مانند اصلاح نقشه بعد از پروانه ساختمانی و پس از آغاز عملیات ساخت، تخلف در متراژ، تغییرات در معماری داخلی و …) صحبت کردند.
در این زمینه گروه تخصصی معماری به این نتیجه رسید که در زمینه وظایف و نحوه برخورد ناظر معمار در رویارویی با تغییرات نقشه طراحی و نیز بررسی تجارب استانهای مختلف در ارتباط با نقشه های اصلاحی و روندهای جاری و مشابه آن ها نیاز به بررسی بیش‌تر دارد. بهمین علت، با توجه به گستردگی مسائل، مقرر گردید موضوع در نشست عای آتی در قالب قراردادهای همسان معماری پی‌گیری گردد.

نشست گروه تخصصی معماری

در نشست گروه تخصصی معماری شورای مرکزی موضوع مربوط به برگزاری نشست ها بصورت ویدیو کنفرانس مطرح و اعضا به اتفاق آرا به عللی مانند کاهش کیفیت برگزاری نشست ها و موضوعات مورد بحث و نتایج نامطلوب و نهایتا کاهش مصادیق راهبردی، مدیریتی بویژه در زمینه رشته تخصصی معماری، نظرات خود را بیان کردند و مقرر گردید مراتب طی مکاتبه با هیئت رئیسه شورای مرکزی پی‌گیری گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ فروردین ۹۸
498 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0