نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد در هفته پایانی سال نود و هفت نشست هیئت مدیره سازمان

نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد در هفته پایانی سال نود و هفت

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه مورخ بیست و پنجم اسفند خود، روند برگزاری انتخابات برای تعیین مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها را تایید کرد. در این نشست، بعد از توضیحات مهندس صحراکاری خزانه‌دار سازمان در این مورد و نیز نحوه تعیین خزانه‌داران دفاتر نمایندگی، هیئت مدیره از حسن اجرای امور در این زمینه و استقبال خوب مهندسان شهرستان‌ ها تقدیر کرد و مقرر گردید به زودی احکام افراد منتخب صادر و در مراسمی به آنها اهدا شود.

کد خبر: 971227007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ - ۷:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه مورخ بیست و پنجم اسفند خود، روند برگزاری انتخابات برای تعیین مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها را تایید کرد. در این نشست، بعد از توضیحات مهندس صحراکاری خزانه‌دار سازمان در این مورد و نیز نحوه تعیین خزانه‌داران دفاتر نمایندگی، هیئت مدیره از حسن اجرای امور در این زمینه و استقبال خوب مهندسان شهرستان‌ ها تقدیر کرد و مقرر گردید به زودی احکام افراد منتخب صادر و در مراسمی به آنها اهدا شود.

نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد در هفته پایانی سال نود و هفت

نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد در هفته پایانی سال نود و هفت

نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد  در هفته پایانی سال نود و هفت

در این نشست، رییس سازمان استان یزد، در مورد برنامه های گسترده ایام بزرگداشت هفته مهندسی در یزد و سایر شهرستانها توضیح داد و گفت: با توجه به این که در فضای مجازی، جشنواره های پایان سال سازمان در سالهای گذشته پر هزینه مطرح شده بود، در سال جاری این آیین برگزار نمی گردد.
سالاری، در بخش دیگری از اظهارات خود در زمینه سهمیه‌های طراحی و نظارت مهندسان دارای پروانه اشتغال خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمامی مهندسانی که مایل به انجام طراحی و نظارت هستند از ابتدای سال نود و هشت با مراجعه به سازمان فرم‌های توافقات تنظیم شده را امضا و آمادگی خود را اعلام کنند. در این نشست، هم‌چنین تعرفه های پیشنهادی برای تفکیک ساختمانها عنوان و نحوه اقدام در این زمینه به هیئت رئیسه تفویض گردید.

نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد در هفته پایانی سال نود و هفت

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۷
572 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0