ملاقات هیات مدیره سازمان استان با معاون سیاسی- امنیتی استانداری ملاقات با معاون سیاسی- امنیتی استانداری کردستان

ملاقات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با معاون سیاسی- امنیتی استانداری کردستان

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با حسین خوش اقبال معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 970203023 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با حسین خوش اقبال معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان دیدار و گفت و گو کردند.

ملاقات هیات مدیره سازمان استان با معاون سیاسی- امنیتی استانداری

ملاقات هیات مدیره سازمان استان با معاون سیاسی- امنیتی استانداری

ملاقات هیات مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان  استان کردستان با معاون سیاسی- امنیتی استانداری کردستان

در این دیدار، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با عنوان وضعیت کنونی سازمان و چالشهای پیش رو، بیان کرد: سازمان دارای بیش از ۷ هزار عضو میباشد که بخش قابل توجهی از نخبگان جامعه را تشکیل میدهد که این آمار در مقایسه با سالهای گذشته رشد چشمگیری را به دنبال داشته است.
محمودی تصریح کرد: این روند روبه رشد اگر با برنامه ریزی و ایجاد فرصتهای لازم همگام باشد میتواند تضمین کننده توسعه استان باشد که متاسفانه با بررسی مقدار کار وکاهش نگران کننده این میزان طی سالهای اخیر و رکود حاکم بر اقتصاد کشور موجی از بیکاری را به دنبال داشته است.
محمودی، افزایش چشمگیر تعداد اعضاء و کاهش شدید کار را نگران کننده توصیف کرد و خواهان اتخاذ تصمیمات مسئولان در این رابطه شد.
هیات مدیره سازمان نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت فیزیکی استان و قرار گرفتن برروی کمربند زلزله و هم چنین پدیده نگران کننده ساخت و ساز غیرمجاز خواهان اقدام فوری مسئولان ذی ربط شدند.

ملاقات هیات مدیره سازمان استان با معاون سیاسی- امنیتی استانداری

خوش اقبال معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان نیز تصریح کرد: این که این نهاد ظرفیت خود را در جهت حمایت از سازمان و ساخت و سازهای اصولی و هم چنین تسهیل در روند تولید اشتغال برای اعضای سازمان به کار میگیرد.
خوش اقبال، ضمن خواستار تداوم جلسه های متعدد در جهت رفع چالشهای موجود از هرگونه راهکار و پیشنهاد سازمان در این رابطه اعلام حمایت کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
805 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0