دیدار هیئت مدیره سازمان با ریاست شورای اسلامی شهر محمد طاهری، ریاست سازمان استان تهران

دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با ریاست شورای اسلامی شهر

بر اهمیت صدور شناسنامه فنی و ملکی در دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با ریاست شورای اسلامی شهر تاکید شد

کد خبر: 980127005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ - ۹:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بر اهمیت صدور شناسنامه فنی و ملکی در دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با ریاست شورای اسلامی شهر تاکید شد

دیدار هیئت مدیره سازمان با ریاست شورای اسلامی شهر

دیدار هیئت مدیره سازمان با ریاست شورای اسلامی شهر

دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با ریاست شورای اسلامی شهر

اعضای هیات رییسه و جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور در محل شورای اسلامی شهر تهران با محسن هاشمی، ریاست این شورا دیدار نمودند.
در این دیدار، محمد طاهری، ریاست سازمان استان تهران، ضمن تبریک سال نو، گزارشی از روند کاری سازمان در اجرای امور شناسنامه فنی و ملکی و پی‌گیری‌های انجام شده توسط سازمان هم‌چنین نشست های هماهنگی با شهرداری تهران و شورای شهر در مورد گودبرداری اصولی ساختمانهای شهر تهران را به اطلاع ریاست شورای شهر تهران رساند.
طاهری، هم‌چنین در مورد ویژگیها و اهمیت صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان توضیحاتی ارائه نمود.
شناسنامه فنی و ملکی گزارش مشخصات ساختمان را دارد، و آن چه که در ساختمان اتفاق افتاده صرفا منعکس می گردد.
مومنی مقدم، نائب رییس سازمان و نبی ئی، دبیر هیئت مدیره نیز در باره انتظارات جامعه از شورای شهر بعنوان منتخبین شهر و از هیات مدیره سازمان بعنوان منتخبین جامعه مهندسین مواردی را مطرح کردند و لازمه پیشرفت فرهنگ شهرنشینی را تعامل وهم دلی بین مدیریت شهری و نظام مهندسی ساختمان توصیف کردند.
در این دیدار هاشمی، ضمن تشکر از زحمات ریاست سازمان و هیات همراه در مورد اجرایی کردن فرآیند شناسنامه فنی و ملکی ساختمان، آمادگی شورای اسلامی شهر تهران را برای همکاری با سازمان نظام مهندسی در جهت اجرائی شدن شناسنامه فنی و ملکی اعلام کرد.

دیدار هیئت مدیره سازمان با ریاست شورای اسلامی شهر

گزارش دیگری حاکی است به مناسبت اعیاد اول ماه شعبان و بزرگداشت روز جانباز جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با جانبازان هشت سال دفاع مقدس در آسایشگاه ثارالله تهران عیادت کردند و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان سرافراز اهدا گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۸
573 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0