جلسه هم اندیشی هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز مدیرکل راه و شهرسازی البرز

جلسه هم اندیشی هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز

تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی البرز در جلسه ای با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بر حفظ همدلی هیات مدیره بمنظور ارایه خدمات شایسته به مراجعان سازمان تاکید کرد.

کد خبر: 190930002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ مهر ۹۸ - ۵:۴۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی البرز در جلسه ای با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بر حفظ همدلی هیات مدیره بمنظور ارایه خدمات شایسته به مراجعان سازمان تاکید کرد.

جلسه هم اندیشی هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز

جلسه هم اندیشی هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز

جلسه هم اندیشی هیات مدیره سازمان  با مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

در این دیدار که حسنی، معاون مسکن و ساختمان  و بنی هاشمی مدیر امور نظام مهندسی راه و شهرسازی البرز ، رضایی را همراهی میکردند، در آغاز جلسه، فرهاد غلامی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، ضمن خیر مقدم به میهمانان، انتخاب رضایی را بعنوان مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی استان، در جشنواره شهید رجایی، تبریک گفت.

سپس وی به ارایه گزارشی مختصر از اقدامات سازمان در دوره چهارم هیات مدیره سازمان پرداخت، صدور شناسنامه فنی و ملکی برای اولین بار ، تلاش در جهت ساماندهی مجریان ذی صلاح ساختمان، ساماندهی شرکت‌های حقوقی، کنترل شرکت‌های آزمایشگاهی در دو دوره بازدید، ساماندهی قراردادهای خدمات مهندسی، برقراری ارتباط سازمان با سامانه شبکه دولت، راه اندازی واحد استاندارد، پی‌گیری جدی قدر السهم سازمان استان البرز بعد از جدایی از سازمان استان تهران، از جمله مواردی بود که غلامی به آن ها اشاره کرد.

وی هم‌چنین گرداوری گردش کار و فرآیندهای همه واحدهای سازمان برای نخستین بار و راه اندازی سامانه خدمات الکترونیک سانما و راه اندازی میز خدمت را از مهم‌ترین اقدامات دوره چهارم عنوان کرد.

وی، اقدام برای ساماندهی بایگانی اسناد سازمان و تسریع در صدور پروانه اشتغال بکار را از مواردی دانست که در دست انجام است اما به کمک و راهنمایی راه و شهر سازی نیاز دارد.

جلسه هم اندیشی هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز

در ادامه ویژگی‌ها و قابلیت‌های سامانه سانما برای میهمانان تشریح و به پرسش های ایشان در این زمینه پاسخ داده شد.

رضایی نیز در اظهاراتی ضمن تشکر از هیات مدیره سازمان، اقدامات و تلاشهای انجام گرفته در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز را در مقایسه با سایر استان‌های کشور قابل قبول خواند و ستود.

رضایی با تشکر از راه اندازی سامانه جدید سانما و تقدیر از قابلیت‌های آن، ابراز امیدواری کرد در حد الزامات قانونی دسترسی اداره کل راه و شهرسازی نیز به این سامانه امکان‌پذیر گردد.

وی با اشاره به راه اندازی خدمات غیر حضوری و میز خدمت بمنظور کاهش ترددهای غیر ضروری، گسترش سیستم‌های شناسایی مهندسان، چه در هنگام ورود به سازمان و چه در هنگام برگزاری مجامع و انتخابات‌ها را امری مثبت و قابل دفاع خواند که سبب حفظ شان  و صیانت از حقوق حرفه ای مهندسان خواهد شد.

رضایی، ارایه خدمات شایسته به شرکت‌های متقاضی فعالیت در شهرک‌های صنعتی استانف در حداقل زمان ممک، را یک ضرورت مهم در سال رونق تولید دانست و از هیات مدیره سازمان خواست تا فرآیند ارایه خدمات به این شرکت‌ها تسهیل گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با تصدیق اظهارات رییس سازمان در مورد مشکلات ناشی از بایگانی اسناد قدیمی و بهره گیری از تکنولوژی نوین بدین منظور، بر همراهی اداره کل برای پرهیز از بایگانی اسناد غیر ضروری تاکید نمود.

هم‌چنین در خاتمه این جلسه، دست اندرکاران سامانه سانما، لوح‌های تقدیری خود را از دستان مدیرکل راه و شهرسازی البرز دریافت نمودند.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی البرز قبل از حضور در این جلسه بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره از واحدهای مختلف سازمان بازدید و ضمن گفتگو با مدیران و مسوولین بخش‌های مختلف و آشنایی با وظایف هر یک، به تناسب  نوع خدمات ارایه شده در این واحدها،  توصیه هایی ارایه کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۸
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0