دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه شرفی ریاست سازمان

دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، با مدیران راه و شهرسازی استان کرمانشاه

در دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، با مدیران راه و شهرسازی استان کرمانشاه در محل سازمان، شرفی ریاست سازمان به لزوم بازتعریف جایگاه نظام مهندسی بعنوان یک نهاد خدمت رسان به مردم، و مهندسان اشاره کرد.

کد خبر: 970905007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آذر ۹۷ - ۱۱:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه، با مدیران راه و شهرسازی استان کرمانشاه در محل سازمان، شرفی ریاست سازمان به لزوم بازتعریف جایگاه نظام مهندسی بعنوان یک نهاد خدمت رسان به مردم، و مهندسان اشاره کرد.

دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه

دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه

دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان کرمانشاه، با مدیران راه و شهرسازی استان کرمانشاه

شرفی، با انتقاد از گسترش بی رویه دانشگاه ها و عدم ایجاد شغل مناسب برای مهندسان، خواستار حل مشکل رکود در حوزه ساخت و ساز شد.
وی، شکوفایی اقتصاد کشور را در رونق صنعت ساختمان دانست و گردش مالی و اشتغال زایی این حوزه را در استان حائز اهمیت ذکر کرد.
رئیس سازمان گفت: زمین لرزه با تمام مشکلات ، باز هم فرصتی برای اشتغال مهندسین بومی است که متاسفانه بیش تر مهندسین مقیم غیربومی درمنطقه مشغول فعالیت هستند.

دیدار هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه

وی، مشورت با مهندسین و کارشناسان پیشکسوت سازمان و ایجاد کارگروه نگرشهای کلان را از اولویتهای این دوره دانست. تعرفه پایین خدمات مهندسی ،با توجه به تورم موجود، و لزوم واقعی شدن قیمتها از دیگر محورهای مذاکرات بود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۷
961 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0