دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان ریاست نظام مهندسی ساختمان استان همدان

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان همدان

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی روز پنج شنبه یکم آذر ماه نود و هفت در سالن جلسات اداره راه و شهرسازی همدان برگزار شد.

کد خبر: 970903018 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۹۷ - ۴:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان همدان،دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی با مدیر کل راه و شهرسازی روز پنج شنبه یکم آذر ماه نود و هفت در سالن جلسات اداره راه و شهرسازی همدان برگزار شد.

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان همدان با مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان همدان

 

در این دیدار یزدانی -ریاست نظام مهندسی ساختمان استان همدان ضمن گرامیداشت هفته وحدت انتصاب شایسته مهندس ربانی ارشد را بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی همدان تبریک گفت و ادامه داد: رویکرد نظام مهندسی بر مبنای تعامل درون و برون سازمانی و تفاهم و تعامل با سایر ارگانها به خصوص اداره راه و شهرسازی قرار دارد
وی ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی مطلوب اعضای هیئت مدیره ی هشتم آینده نظام مهندسی را روشن خواند . در ادامه اعضای هیئت مدیره به بیان نظرات و پیشنهادات خود به مدیر کل راه و شهرسازی پرداختندو
تعامل مثبت با راه و شهرسازی در جهت بهبود اوضاع ساخت و ساز، افزایش تعرفه های مهندسین با توجه به افزایش قیمت مسکن و دستمزدهای ساخت و ساز، اصلاح و هماهنگی بیش تر ماده سی و پنج در بازدیدهای کارشناسی از مهم ترین دیدگاههای اعضای هیئت مدیره بود.

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

ربانی ارشد نیز ضمن خوش آمدگویی به هیئت مدیره و تبریک هفته وحدت، خاطر نشان ساخت: در سایه وحدت و انسجام باید در خدمت مردم بود .
وی، سازمان نظام مهندسی را بعنوان یک سازمان مردم نهاد با هیئت مدیره منسجم عنوان کر و حمایت از اهداف نظام مهندسی را در دستور کارخود قرار داد.
هم چنین ربانی ارشد از یزدانی بعنوان نماینده سازمان نظام مهندسی در نشست شواری هماهنگی راه و شهرسازی دعوت کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۷
925 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0