دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان دیدار اعضای هیات مدیره سازمان با مدیر کل راه و شهرسازی

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار کردند .

کد خبر: 970905006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آذر ۹۷ - ۱۱:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان دیدار کردند .

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان دراین دیدار ضمن تقدیر از نحوه برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره عنوان کرد: آن چه برای هیات مدیره سازمان استان اولویت اصلی است تعرفه خدمات مهندسی است چرا که مهندسان صنعت ساختمان استان همچنان با حق الزحمه سال نود و شش به ارائه خدمات میپردازند و این موضوع میتواند به معیشت مهندسان و خانواده های آنها لطمه بزند.
حسین ویزواری تصریح کرد : با حذف کنترل نقشه با آسیبهای جدی در آینده مواجه خواهیم شد و این مهم برا ی استانی که رتبه برتر کشور در اجرای مقررات ملی ساختمان را در سابقه خود دارد , پذیرفتنی نیست .
در این دیدار محبوبی – مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت :

سازمان نظام مهندسی ساختمان را مجموعه ای همراه با راه و شهرسازی میدانیم و امیدوار هستیم با تلاش اعضای جدید هیات مدیره سازمان استان به دور از حواشی و با عملکرد مضاعف در راستای رشد سازمانی قدم برداشته شود.
محبوبی با اشاره به وضعیت فعلی سازمان در نحوه ارائه خدمات مهندسی گفت : شیوه نامه ها به شکلی رقم خورد که اختلال در ارائه خدمات سازمان را شاهد بودیم اما که امیدواریم دست در دست هم و با وحدت رویه به نتایج مناسبی دست یابیم.

دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، ضمن توصیه به ارائه خدمات هرچه بهتر به مهندسان، اهمیت ویژه مقوله های آموزشی و به روز رسانی علمی مهندسان و تسریع در ارائه خدمات مهندسی را یادآورشد .
در این نشست، دیگر اعضای هیات مدیره نیز نقطه نظرات خود را عنوان کرده و طرفین در مورد موارد مطروحه به بحث و گفت و گو و ارائه راهکار مناسب پرداختند .

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۷
1007 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0