جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با ریاست جلسه مشترک مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها

جلسه مشترک مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با ریاست و هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید

جلسه مشترک مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با ریاست و هیات رییسه شورای مرکزی 3 شنبه بیست و پنجم مهرماه در محل شورای مرکزی برگزار گردید.

کد خبر: 960726013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ - ۱:۲۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز جلسه مشترک مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با ریاست و هیات رییسه شورای مرکزی ۳ شنبه بیست و پنجم مهرماه در محل شورای مرکزی برگزار گردید.جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها

جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها

جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با ریاست

جلسه مشترک مدیران روابط  عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با ریاست و هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید

مهندس رجبی در این جلسه گفت: دوران سختی از عمر نظام مهندسی را شاهدیم و در طی نه ماه گذشته ۲ موضوع ایین نامه مبحث دوم و تغییر قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد نظر بوده و دهها نشست در این زمینه برگزار گردیده است که متاسفانه برخی از اعضا تصور میکنند ما در این دو موضوع ورودی نکرده ایم.
امروز هجمه های زیادی علیه نظام مهندسی وجود دارد و این به علت آنست که رونق بخش مسکن وجود ندارد.
رشد ورودی مهندسین و کاهش ورودی کارها فضای نا مطلوبی برای مهندسین ایجاد کرده است.
برنامه های مسکن فقط موضوعی مربوط به بخشی از وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه ظرفیت و سرمایه های ملی به این امر وابسته است.
نامه ای به معاونت اول ریاست جمهور زده شد و در مورد موضوع رکود در بخش ساخت و ساز هشدار داده شد.
امروز چالشهایی داریم که مدیران از جمله آن ها است که مدیران دوست دارند در چشم باشند.
روابط عمومیها باید بدانند که برای سازمان کار میکنند و امین تشکیلات هستند و باید بتوانند نقش اصلی خود را در ارتباط مردم و سازمان ایفا کنند.
یکی دیگر از مشکلات روابط عمومیها تغییر زود هنگام مدیران است و این مسئله سبب سرگردانی روابط عمومیها خواهد شد.
عدم درک مدیران از کارکرد روابط عمومی مسئله ای است که روابط عمومیها با آن روبرو هستند در حالیکه مدیران باید از نقش و کارکرد روابط عمومیها بخوبی مطلع باشند.

جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها


روابط عمومیها در جایگاهی هستند که با مشکلات متعددی در کار روبرو هستند و نباید در مواجه شدن با موانع عقب نشینی کنند.
روابط عمومیها باید پیام اصلی سازمان را برای مخاطبان خود بفرستند که شناسایی این پیام هم خیلی مهم است.
ما نیازمند آموزشهای کاربردی در حیطه روابط عمومی هستیم و در این زمینه باید دوره ای فشرده برگزار گردد که این برنامه برای آذرماه امسال می بایست ترتیب داده شود.
ما نیازمند مشاور متخصص روابط عمومی در حوزه روابط عمومی در شورای مرکزی هستیم تا همه روابط عمومیهای استان ها از تجربه ایشان بهره برند.
روابط عمومیها باید در مورد موضوع رکود مسکن در کشور و آیین نامه مقررات ملی ساختمان جریان سازی کنند و از حریم سازمان نظام مهندسی ساختمام دفاع نمایند.
شورای پنج نفره برای هماهنگی روابط عمومیها نیاز است تا موضوعات مد نظر را دنبال کنند.
آمادگی لازم داریم تا پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را راه اندازی کنیم و در این راستا می بایست نظرات متخصصان امر را اخذ کنیم .
نباید استفاده ابزاری از واحد روابط عمومی برای انتخابات آینده هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها صورت گیرد که اگر چنین شود شاهد عواقب نا مطلوبی خواهیم بود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرامی برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مهر ۹۶
1128 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0