برگزاری گردهمایی مسئولیتهای مهندسان در استان خراسان شمالی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری گردهمایی مسئولیتهای مهندسان در استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این گردهمایی بیان کرد: وقتی مطالبه گری مردم در حوزه ساخت و ساز بیش تر شود، دانش مهندسان نیز باید به روز گردد و مهندسان به مسئولیتهای اجتماعی که در حوزه تخصصی خود دارند، بیش تر توجه کنند که لازمه این امر داشتن دانش تخصصی و آشنایی با مبانی حقوقی مهندسی در حوزه مسئولیتهای مشخص است.

کد خبر: 971204009 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۱۱:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این گردهمایی بیان کرد: وقتی مطالبه گری مردم در حوزه ساخت و ساز بیش تر شود، دانش مهندسان نیز باید به روز گردد و مهندسان به مسئولیتهای اجتماعی که در حوزه تخصصی خود دارند، بیش تر توجه کنند که لازمه این امر داشتن دانش تخصصی و آشنایی با مبانی حقوقی مهندسی در حوزه مسئولیتهای مشخص است.

برگزاری گردهمایی مسئولیتهای مهندسان در استان خراسان شمالی

برگزاری گردهمایی مسئولیتهای مهندسان در استان خراسان شمالی

گردهمایی مسئولیتهای مهندسان در استان خراسان شمالی برگزار شد.

علی اکبر رمضانی با اشاره به این که استان خراسان شمالی زیر ساختهای لازم را برای اجرای مبحث نوزده دارد، ادامه داد: اگر در ساخت و سازها به موضوع انرژی توجه نشود روز به روز آلودگی درسطح شهر افزایش می یابد و محیط زیست ما بخطر می افتد.
وی یاد آور شد: شان و منزلت مهندسان باید حفظ گردد و مهندسان باید در راستای شناخت مسئولیتهایشان قدم های بلندتری بردارند و با توجه به این امر میتوانند بزرگ‌ترین اتفاق را در حوزه کیفیت برای مردم رقم بزنند.

برگزاری گردهمایی مسئولیتهای مهندسان در استان خراسان شمالی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
826 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0