پیوست رسانه ای، الزومی برای پیشبرد فرآیند توسعه سلطانی فر

پیوست رسانه ای، الزومی برای پیشبرد فرآیند توسعه

سلطانی فر _ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان به تفصیل در مورد ملاکهای توسعه یافتگی و الزامهای آن در جامعه امروز ما سخن گفت.

کد خبر: 971013008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۹۷ - ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سلطانی فر _ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان به تفصیل در مورد ملاکهای توسعه یافتگی و الزامهای آن در جامعه امروز ما سخن گفت.

پیوست رسانه ای، الزومی برای پیشبرد فرآیند توسعه

پیوست رسانه ای، الزومی برای پیشبرد فرآیند توسعه

پیوست رسانه ای، الزومی برای  پیشبرد فرآیند توسعه

سلطانی فر با اشاره به این که برای ارزیابی توسعه یافتگی نیازمند ملاکهای کیفی هستیم، بیان کرد: نوع نگاه و کیفیت رسانه ها اعم از عمومی و تخصصی، تعداد و نوع مخاطبان آن ها و میزان دسترسی به اطلاعات در حوزه رسانه ها از مهم ترین معیارهایی است که مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به تعداد زیاد مجوزهای صادره برای انتشار مطبوعات و رسانه های مجازی افزود: اگر قرار بود آمار تعداد این جراید و سایتها در حوزه توسعه اثر مستقیم داشته باشند، باید در حوزه های اقتصاد و فرهنگ بالاترین امتیاز را داشته باشیم ولی این کافی نیست و لازم است کیفیت تولیدات و نحوه اثرپذیری و اثرگذاری آن ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه ها بعنوان پل ارتباطی بین حوزه های تخصصی و مخاطبان یاد کرد و افزود: یکی از مهم ترین وظیفه رسانه ها نظارت بر رفتارها در محیطهای گوناگون است و نباید صرفاً از بالا به پایین اطلاع رسانی کرد بلکه اطلاع یابی مقدم بر اطلاع رسانی است تا آن چه را مردم میخواهند درک کنیم و به آن ها جامه عمل بپوشانیم.

سلطانی فر از پیوست رسانه ای بعنوان یک ضرورت در توسعه عنوان کرد و با توصیف آن بعنوان یک موجود زنده که از ابتدای خلق موضوع تا آخر با آن همراه است خواستار توجه به آن شد. ناطق از مجریان خواست از لحظه آغاز هر نوع پروژه برای چگونگی پیاده سازی طرح و ادامه آن و برای چگونگی همراه شدن مردم با آن، از پیوست رسانه ای استفاده کنند.

پیوست رسانه ای، الزومی برای پیشبرد فرآیند توسعه

وی، لزوم نگاه ویژه به حوزه مطبوعات تخصصی را یادآور شد و تصریح کرد: در حوزه صنعت ساختمان محتوای خوب و موفقی شکل گرفته و حضور نیروهای جوان و فعال در ترویج و معرفی صنعت ساختمان بعنوان موتور محرکه اقتصادی شایان تحسین است.
وی ادامه داد:

حوزه رسانه امروز بر پایه رسانه موبایل در حال شکل گیری است و وظیفه داریم دیتاهای خود را در این پلتفرمها وارد کنیم و آن ها را با نگاه تعاملی با مخاطبان و ذی نفعان شکل بدهیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورلی مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (طراحی)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۷
563 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0