با پايان ده هفته رقابت شش تيم رقم خورد مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت

اختتامیه جشنواره رسانه و مهندسی در قم برگزار میگردد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در نگارستان اشراق قم خبر داد.

کد خبر: 9659 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ - ۴:۴۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در نگارستان اشراق قم خبر داد.اختتامیه جشنواره رسانه و مهندسی در قم

اختتامیه جشنواره رسانه و مهندسی در قم

اختتامیه جشنواره رسانه و مهندسی در قم

اختتامیه جشنواره رسانه و مهندسی در قم

مهدی بخشی با اشاره به برگزاری نمایش گاه عکس جشنواره رسانه و مهندسی در قم بیان کرد: چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی باتلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با اعلام فراخوان، فعالیت خود را در آذرماه سال جاری آغاز کرده بود.

بخشی با بیان اهداف برگزاری این جشنواره ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بمنظور فرهنگ سازی در راستای تقویت و ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان، مشارکت رسانه‌ها در معرفی جایگاه نظام مهندسی ساختمان در امر ساخت و ساز وهمچنین فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر مهندسین بعنوان نخبه های جامعه با رسانه‌ها، چهارمین جشنواره تخصصی رسانه و مهندسی را در قم برگزار کرده است.

وی افزود: بخش عکس با محوریت موضوعات “بافت معماری جدید و قدیم؛ مناظر و چشم‌اندازهای شهری قم”، “جاذبه‌های مذهبی ، فرهنگی و تاریخی شهر قم”، ” سیمای شبانه قم و نگاه خلاقانه به نورپردازی محیطی” و “نگاهی به نقش ها و آرایه‌های معماری حرم مطهر حضرت معصومه (س) و تأثیر آن در معنویت زیارت” برگزار گردید.

ایشان تصریح کردند: در حدود سیصد اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی فرستاده شد که از این میان بیش از چهل اثر توانستند بمرحله نمایشگاه راه یابند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی با اشاره به تیم داوری بخش عکس جشنواره رسانه و مهندسی گفت: احمد وحید مقدم، حجت عطایی از عکاسان با سابقه قم؛ دارای مقامهای استانی و ملی در جشنواره‌های مختلف و هم چنین جلال محدثی از استادان بزرگ دانشگاه و دانشجوی مقطع دکتری رشته معماری که سابقه فعالیت عکاسی و رسانه ای دارد، داوران چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در قم بودند.

وی اذعان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه از روز ۴شنبه هجدهم اسفند ماه لغایت ۵شنبه بیست و ششم اسفندماه، صبح‌ها ۹ الی سیزده و عصرها هفده الی بیست در محل نگارستان اشراق در ابتدای خیابان شهدا (صفاییه) می باشد.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار برگزیده چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی در بخشهای های مختلف این جشنواره رسانه ای از جمله بخش گزارش، مصاحبه و خبر، بخش عکس و بخش یاداشت نویسی عصر روز یک شنبه بیست و دوم اسفندماه در نگارستان اشراق با حضور مسوولین استانی برگزار میگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۵
1927 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0