مکانیزه شدن شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان سعید حسین پور

مکانیزه شدن شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

سعید حسین پور _ ریاست هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: شمارش آراء این دوره انتخبات هیئت مدیره بصورت مکانیزه انجام می گردد و در صورتیکه اعتراضی وجود داشته باشد یا لازم باشد بازشماری بصورت دستی نیز صورت خواهد گرفت.

کد خبر: 970708025 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۴:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سعید حسین پور _ ریاست هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: شمارش آراء این دوره انتخبات هیئت مدیره بصورت مکانیزه انجام می گردد و در صورتیکه اعتراضی وجود داشته باشد یا لازم باشد بازشماری بصورت دستی نیز صورت خواهد گرفت.

مکانیزه شدن شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان

مکانیزه شدن شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان

شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره نظام  مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی مکانیزه انجام می گردد

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات تمام مراحل، به غیر از نوشتن رای بصورت مکانیزه انجام می گردد و تعداد افرادی که تعرفه رای‌گیری را دریافت کرده‌اند در نمایشگر بصورت آنلاین و لحظه ای نمایش داده می‌ شود.
حسین پور تصریح کرد: طبق تعداد مهندسان و پراکندگی حضورشان در سطح استان، در یازده شهر استان، انتخابات بصورت همزمان با مرکز استان (مشهد مقدس) برگزار می گردد و کلیه اطلاعات شهرستان‌ ها بصورت آنلاین در سیستم رای گیری ثبت می‌گردد.
ریاست هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای جلوگیری از تجمع و ازدحام جمعیت، خاطر نشان ساخت: در محل برگزاری انتخابات در مشهد مقدس، از طریق شانزده گیت ورودی ثبت اطلاعات و احراز هویت مهندسان انجام میشود و امکان ورود مجدد یا چند بار برای رای دادن وجود ندارد.
حسین پور با عنوان اینکه کلیه سیستمهای ثبت رای گیری در سراسر استان به سرور متصل است، یاد آور شد: فقط انشای رای توسط خود افراد انجام میشود، البته مهندسان، کاندیدای مورد نظر را با کد نویسی انتخاب میکنند که بصورت مکانیزه قابل شمارش است.
ریاست هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی اظهار داشت: برگه رای دهندگان در پایان اسکن میشود و حتی رأی هر ردیف مشخص است.

مکانیزه شدن شمارش آراء انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان

وی ادامه داد: برای کنترل و دقتهای بعدی و برای رسیدگی به اعتراضات احتمالی تمام صندوقهای رای در مشهد و شهرستانها بصورت جداگانه شمارش میشود و جمع بندی آراء به هیئت نظارت برانتخابات هشتیمن دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و تهران اعلام خواهد شد.
حسین پور در مورد رای گیری در شهرستانها، گفت: رای گیری در شهرستانها مستقل از مشهد انجام میشود و در شهرستانها در پایان رای گیری صورتجلسه و با حضور دستگاه اجرایی و دستگاه نظارت به مشهد آورده و در حضور اعضای هیئت نظارت شمارش انجام می‌ گردد.
وی یاد آور شد: سامانه رای‌گیری در شهرستان ‌ها از ساعات اولیه اخذ رأی به سامانه رای‌گیری مرکزی در مشهد مقدس متصل بوده و هیچگونه قطع ارتباطی را نداشتیم، افراد براحتی وارد محل اخذ رای می‌ شوند و بعد از احراز هویت برگه تعرفه رای دادن را دریافت و رای داده و از سالن رای گیری خارج میشوند.
حسین پور با عنوان اینکه در این دوره از انتخابات، رای گیری راس ساعت هشت صبح شروع شده است، گفت: در این دوره هیچگونه مشکل و اختلالی در رای گیری نداشتیم.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
971 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0