تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره بیست و دو محمد مصطفوی

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره بیست و دو

محمد مصطفوی، مسئول دبیرخانه دائمی هیات عمومی اجلاس و عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان تدابیر برگزاری شکوهمند اجلاس هیئت عمومی را تشریح نمود.

کد خبر: 190715019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ - ۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، محمد مصطفوی، مسئول دبیرخانه دائمی هیات عمومی اجلاس و عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان تدابیر برگزاری شکوهمند اجلاس هیئت عمومی را تشریح نمود.

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره بیست و دو

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره بیست و دو

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی  شماره بیست و دو

اجلاس بیست و دوم در ۳ روز برگزار خواهد شد که روز اول آن ویژه ورود مهمانان و آیین افتتاحیه در محل هتل پارسیان آزادی است.
آیین افتتاحیه با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونین ایشان خواهد بود. برای حضور در این گردهمایی، از تنی چند از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از مسئولان بلند پایه کشوری و استانی دعوت شده است.
روز دوم اجلاس به برگزاری انتخابات شورای مرکزی اختصاص دارد که در محل پژوهشکده صنعت نفت خواهد بود.
آیین اختتامیه اجلاس روز ۵ شنبه بیست و هفتم تیرماه در محل هتل پارسیان آزادی است.
سرشماری الکترونیکی اعضا از جمله اقدامات مثبتی است که بنا داریم در اجلاس تهران انجام دهیم و مقدمات اولیه برای انجام آن فراهم شده است.
از مهم‌ترین علل انتخاب هتل پارسیان آزادی برای برگزاری اجلاس توافق بر سر قیمت مناسب و نیز گنجایش تعداد اعضای مدنظر ماست و به یاری خدا همکاران در آن جا اقامت خوبی را خواهند داشت.

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره بیست و دو

شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در نظر دارد از فرصت اجلاس حداکثر استفاده را برای هماهنگی‌ های بیشتر با مسئولان تاثیرگذار کشور ببرد. نظم و انسجام اجلاس هیات عمومی سازمان میتواند سنگ بنای خوبی را برای تقویت مبانی کار شورای مرکزی فراهم سازد .

دبیرخانه دائمی این اجلاس در هفته‌ها و ماه‌ های اخیر نشست های متعددی را با شرکت نمایندگان دستگاه‌ های مرتبط و نیز سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استانها با هدف منظم کردن و دقیق تر برگزار کردن اجلاس هیئت عمومی و اجرای برنامه های پیش بینی شده به انجام رسانیده است و در تلاش هستیم که از برنامه زمانبندی خود عقب نباشیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ تیر ۹۸
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0