تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران برای پخش زنده کارگاههای تخصصی در فضای مجازی نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران برای پخش زنده کارگاههای تخصصی در فضای مجازی

نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: سازمان تلاش می کند کارگاههای تخصصی را به صورت زنده در فضای مجازی پخش کند.

کد خبر: 970925002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ - ۷:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،​نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: سازمان تلاش می کند کارگاههای تخصصی را به صورت زنده در فضای مجازی پخش کند.

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران برای پخش زنده کارگاههای تخصصی در فضای مجازی

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران برای پخش زنده کارگاههای تخصصی در فضای مجازی

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران برای پخش  زنده کارگاههای تخصصی در فضای مجازی

حسین نعمتیان _ نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در کارگاه تخصصی “طراحی سازه ای و ضوابط اجرای دیوار های ساختمان” که روز ۵ شنبه بیست و دوم آذرماه در تنکابن برگزار گردید، گفت: گروههای تخصصی عمران و معماری و کمیته آموزش و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای فرهنگ سازی اجرای وال پست در دیوارهای ساختمانی به علت اهمیت موضوع، برنامه های ویژه در نظر دارد
.
نعمتیان با اشاره به ابلاغیه و دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی افزود: بعد از زمین لرزه کرمانشاه، این ابلاغیه خطاب به مهندسین طراح و ناظر رشته های عمران و معماری تاکید دارد تا بر طرح و اجرای صحیح وال پست اقدام کرده و در صورت تخطی به مرجع صدور پروانه گزارش داده شود .

وی ادامه داد: امروز سازمان مبادرت به پخش زنده در فضای اینستاگرام کرده و در کارگاهها و گردهمایی های بعدی هم این روند ادامه دار است.
نایب رئیس دوم سازمان با اشاره به شعار “اجرای وال پست یعنی سلامت ساختمان یعنی سلامت خانواده” تصریح کرد: مازندران از آن دسته استان هایی است که در شروع اجرای وال پست و مهار اجزای غیر سازه ای بوده و از مشکلات پیش رو، عدم اطلاع و همکاری سازندگان و کارفرمایان است.


نعمتیان گفت:

کنترل اجرای صحیح وال پستها، باید با همکاری توام مهندس عمران و معمار و با رعایت ضوابط آیین نامه زلزله و مقررات ملی ساختمان است.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: سازمان در نظر دارد با توجه به اهمیت موضوع کارگاه فوق را در نقاط دیگر استان نیز برگزار کند.
در ادامه کوروش غفاری، نادر خواجه احمد عطاری و ابوالفضل آجرلو به سخنرانی پرداختند.

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۷
701 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0